رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.

آیت الله مسعودی خمینی درباره امام خمینی می گوید: قدرت بالای روحی و اراده و استحکام شخصیت در حضرت امام ایشان را به درصد بالایی از اطمینان نفس رسانده بود که باور کردنی نبود.

نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در مناطق مختلف استان ورود کرده و روند امیدوار کننده است.

اداره هماهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد براساس ارزیابی جدید این سازمان بیش از 500 هزار نفر دیگر هنوز در افغانستان به کمک‌های بشردوستانه نیازمند هستند.

نائب رئیس‌ کمیسیون امنیت ملی با استقبال از بسته شدن یکی از پرونده‌های ادعایی علیه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان، تاکید کرد: پیش‌شرط توسعه همکاری‌های فنی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کنار گذاشتن رویکردهای سیاست‌ ...

معاون سیاسی و سرپرست نخست وزیری حکومت افغانستان با توجه به شرایط این کشور، خواستار استمرار کمک‌های نهادهای داخلی و خارجی به مهاجرین افغان شد.

وزیر دفاع آلمان در بحبوحه افزایش تنش ها بین چین و ایالات متحده از آن ها خواست مناقشات را به صورت صلح آمیز حل کنند.

وزیر کشاورزی روسیه طی سخنانی اعلام کرد که از هر 5 محموله صادراتی گندم در جهان در حال حاضر یک محموله از این کشور صادر می‌شود.

با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.

وزرای کار و امور خارجه آلمان در سفری مشترک به برزیل همکاری‌ها در زمینه جذب نیروی کار به ویژه در بخش پرستاری برای حل بحران کمبود نیروی ماهر در کشورشان را گسترش می‌دهند.

به گفته آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا، زیرساخت حیاتی این کشور هدف حملات سایبری متعددی قرار گرفته بوده و این امر یک تهدید مهم برای اقتصاد چهارمین تولید کننده بزرگ نفت خام جهان به شمار می رود.

شصت و دومین دوره مسابقات بزرگ قایقرانی روئینگ مسکو با کسب ۱ مدال نقره و ۵ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

بسیاری از سیاستمداران آلمانی ااز رفتار خشونت آمیز پلیس آلمان علیه معترضان چپ گرا در شهر لایپزیگ به شدت انتقاد کردند.

به دنبال فراخوان اپوزیسیون صدها هزار نفر در لهستان به خیابان‌ها آمدند و علیه سیاست‌های دولت اعتراض کردند.

شرکت نفتی لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که برداشت نفت از میدان نفتی غرب قرنه2 عراق را به 480 هزار بشکه در روز رسانده است.