ارتش رژیم صهیونیستی از تجاوز مجدد خود به خاک سوریه خبر داد.

باشگاه یوونتوس در پی خرید یکی از برترین‌های بازیکنان لیگ برتر روسیه است.

نتایج یک ارزیابی از افزایش چشمگیر تعداد بی‌خانمان‌ها در آلمان که به مسئله هجوم پناهجویان اوکراینی به این کشور هم مربوط می‌شود خبر داد.

وزیر کشور فدرال آلمان ضمن تهدیدهای مجدد علیه معترضان حامیان فلسطین با رژیم صهیونیستی ابراز همبستگی کرده و رئیس جمهور آلمان هم از اتباع عرب در این کشور خواسته از مقاومت فلسطین حماس فاصله بگیرند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی با محوریت وضعیت دموکراسی در آلمان به وضعیت حقوق کودکان و خشونت بالای پلیس در این کشور انتقاد کرده است.

در شرایطی که ملت و ارتش سوریه حساسیت‌ مضاعفی نسبت به تحولات غزه نشان داده و حتی در جنوب سوریه و جولان اشغالی به تبادل آتش با اشغالگران روی آورده‌اند، گروه‌های تروریستی در شمال سوریه به حملات خود علیه ارتش شدت بخشیده‌اند.

در دیدار علی سلاجقه و ملا برادر، مشکلات استان‌های مجاور هامون بررسی شد و طرف افغانستانی بر رهاسازی حقابه ایران تأکید کرد.

موافقت‌نامه همکاری میان اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و کانون وکلای فدرال روسیه با هدف توسعه حرفه وکالت در دو کشور به امضا رسید.

سخنگوی کرملین در تفسیر سخنان دبیر شورای امنیت روسیه درباره سیاست مخرب کشورهای غربی که یک تهدید هسته‌ای است، تاکید کرد که ماهیت تهاجمی غرب جمعی درستی این دیدگاه را تأیید می‌کند و افزود: روسیه در صورت انتقال دارایی‌هایش به ...

برخی از رسانه‌ها از جمله المیادین از حمله عناصر داعش به مواضع ارتش سوریه در مرکز این کشور خبر دادند که بنا به ادعای برخی از منابع مخالفان این حمله دست‌کم 20 کشته و زخمی برجای گذاشته است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که صنعا با پیشنهاد سعودی‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان یمن در قبال انتقال درآمدهای نفت و گاز یمن به بانک عربستان سعودی مخالف است.

کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.

فردا (یکشنبه) در حالی انتخابات عمومی در اسپانیا برگزار می‌شود که این کشور ریاست دوره‌ای بر اتحادیه اروپا در دورانی سخت را بر عهده گرفته و تغییر دولت می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای آینده این اتحادیه داشته باشد.

منابع لبنانی گزارش دادند که احتمالا بعد از نشست کمیته پنج‌جانبه که فردا درباره بحران سیاسی لبنان در دوحه برگزار خواهد شد، نماینده ویژه فرانسه و نیز فرستاده‌ای از قطر برای انجام مذاکرات درباره پرونده ریاست‌جمهوری لبنان را ...

ناتو رزمایش دریایی پوزیدون ۲۰۲۳ خود را در رومانی آغاز کرده است.

جنگ الکترونیک موثر ارتش روسیه علیه فناوری‌های غربی، تلاش کی‌یف برای جذب برزیل به "اجلاس صلح"، اذعان به برتری ناوگان هسته‌ای روسیه و اعتراف سازمان ملل به عدم اعزام حتی یک کشتی حامل کود روسیه در چارچوب توافق غلات ...