حال چهار نفر وخیم گزارش شده است؛

افزایش آمار مجروحان انفجار گسترده پاریس و مفقودی ۲ تن

در حالی آمار مجروحان حادثه انفجار و آتش سوزی گسترده در مرکز پاریس افزایش یافته که ۲ نفر در پی وقوع این حادثه مفقود شده اند.

 به گزارش ذاکرنیوز به نقل از فرانس ۲۴، آمار مجروحان انفجار و آتش سوزی گسترده‌ای که روز چهارشنبه در مرکز پاریس به وقوع پیوسته بود به ۳۷ تن افزایش یافت.


بر اساس این گزارش، حال چهار نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که ۲ ساختمان بر اساس وقوع این انفجار فروریخته اند و ۲ نفر مفقود شده و هنوز پیدا نشده‌اند.


مسئولان محلی اعلام کردند که نیروهای آتش نشان، در جستجوی ۲ شخص مفقود شده هستند و بیم آن دارند که این اشخاص زیر آوار ساختمان‌های فروریخته مانده باشند.


در حالی مسئولان پاریس اعلام کرده‌اند که انفجار مذکور به دلیل نشت گاز بوده که دفتر دادستان کل پاریس تاکید کرد که هنوز برای گمانه زنی در خصوص علت این انفجار زود است.


تصاویر منتشر شده از سوی تلویزیون فرانسه نشان می‌دهد که ویرانه‌های یک آکادمی آمریکایی در منطقه پنجم پاریس پراکنده شده و دود گسترده‌ای از ساختمان‌های نزدیک به محل انفجار بالا می‌رود.


در جریان عملیات اطفای حریق این آتش سوزی در مرکز پاریس بیش از ۳۰۰ نیروی آتش نشان شرکت کردند.


شب گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بر اثر وقوع انفجاری مهیب در منطقه ۵ شهر پاریس پایتخت فرانسه، آتش سوزی گسترده‌ای در چند ساختمان روی داده است. رسانه‌ها در این خصوص اعلام کرند که منطقه مذکور به منطقه «لاتین» مشهور بوده است.


رسانه‌های فرانسوی در این خصوص نوشته بودند بر اثر انفجار گاز در ساختمانی در منطقه پنجم در مرکز پاریس، ۱۶ نفر زخمی شدند و وضعیت ۷ تَن هم وخیم گزارش شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار