امروز تماشا کنید؛

«حاج ابوجواد» روی آنتن می‌رود/ روایتی از یار حاج قاسم

مستند پرتره سردار شهید ایوب مطلب‌زاده با عنوان «حاج ابوجواد» سه‌شنبه ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد روایت فتح، مستند پرتره سردار شهید ایوب مطلب‌زاده با عنوان «حاج ابوجواد» به کارگردانی سجاد سلیمان‌خانی سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


این مستند ۵۰ دقیقه‌ای روایتی بازسازی شده از زندگی شهید مطلب‌زاده است که توسط دوستان و همرزمانش در جبهه شمال غرب کشور و محور مقاومت (سوریه و لبنان) روایت می‌شود.


سردار شهید مطلب‌زاده یکی از فرماندهان محور مقاومت لبنان و سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی بود که در تاریخ بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در بیروت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


عوامل مستند عبارتند از تحقیق و پژوهش: بهاره شیرازی نویسنده و کارگردان: سجاد سلیمان‌خانی، تهیه کننده: داوود مرادیان، تصویر بردار: علی کاظمی، مدیر تولید: امید سلیمان‌خانی، تدوین و صداگذاری: سجاد سلیمان‌خانی و سید عدنان مسچی، ناظر کیفی: مهدی متولیان، مجری طرح: احمدرضا نصری.


مستند «حاج ابوجواد» روایتی از بیش از چهل سال مجاهدت سردار شهید ایوب مطلب‌زاده از حوادث پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس در مناطق غرب و شمال غرب و حضور موثر او در محور مقاومت لبنان و سوریه است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار