قلی‌زاده: نقش مهم تسنیم، امید آفرینی و جریان سازی رسانه ای سالم در جامعه است

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در آیین انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم ، هدف از فعالیت در جزیره کیش را امید آفرینی، جریان سازی سالم و ارائه دستاوردهای نظام به نسل جوان عنوان کرد.

 به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید قلی زاده در آیین انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم که در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه، عنوان کرد: یکی از اهداف خبرگزاری تسنیم در جزایر کشور از جمله کیش، امید آفرینی و جریان سازی سالم و ارائه دستاوردهای نظام به نسل جوان است.

مدیرعامل تسنیم، روایت سازی را یکی از وظایف اصلی رسانه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این که جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری در سطح کشور مطرح است، دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و برنامه هایی مانند یادواره 175 غواص شهید را برگزار می کند.

مجید قلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: باید به نحو شایسته از طریق پوشش رسانه ای در انتقال رویدادها به ویژه رویدادهایی که در سطح ملی برگزار می شود به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر خبرگزاری تسنیم در 32 استان کشور عنوان کرد: نمایندگی های این خبرگزاری علاوه براستان های سراسر کشور ، در بیش از 4 کشور فعال بوده و در 20 کشور نیز رابط خبری دارد.

به گفته قلی زاده، خبرگزاری تسنیم ضمن این که در فضای بین المللی نقش بسزایی ایفا می کند به عنوان منابع معتبر خبری بسیاری از خبرگزاری های خارجی هم قرار گرفته است.

در ادامه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست گفت: نقش اساسی رسانه ها باید شفاف سازی، نقد منصفانه و تبیین باشد.

کشاورز گفت رسانه ها باید در راستای شناساندن ظرفیت طبیعی و مصنوعی جزیره تلاش کنند و بیان توسعه متوازن در همه شاخه ها صورت گیرد.

به گزارش ذاکرنیوز  به نقل از خبرگزاری تسنیم در پایان مراسم ، تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش وخبرگزاری تسنیم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل خبرگزاری تسنیم به امضا رسید.

در این تفاهم نامه بر همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره و کنفرانس های خبری، برگزاری دوره های آموزشی و تربیت نیروهای متخصص رسانه ای و کارگردانی و فیلم سازی ، انعکاس دقیق و صحیح از رویدادهای مهم اقتصادی، عمرانی و فرهنگی جزیره زیبای کیش و معرفی ظرفیت های جزیره و تولید مستند از قابلیت ها و رویدادهای مهم جزیره تاکید شده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار