دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از تمدید توافق غلات در دریای سیاه استقبال کرد.

پس از آنکه روسیه ادعای نابودی سامانه دفاع هوایی پاتریوت آمریکا در اوکراین را مطرح کرد، در نهایت واشنگتن مجبور به اعتراف این شد که این سامانه پیشرفته آسیب دیده است.

ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.

وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۶۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی به نقل از تحلیلگران هشدار داد که تحریم‌های مربوط به صادرات الماس روسیه که بیش از یک سال است توسط کشورهای گروه 7 مورد بحث قرار گرفته، ممکن است قیمت جواهرات را در سطح جهانی افزایش دهد.

سفیر ایران در تاجیکستان گفت: اراده مقامات عالی دو کشور ایران و تاجیکستان بویژه در استان‌های خراسان رضوی و ختلان، بر توسعه روابط در همه بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

معاون اول رییس جمهور امضای توافق نامه اجرای پروژه کریدور شمال- جنوب را گامی مهم در روابط ایران و روسیه توصیف کرد و گفت: همه کشورهای منطقه از کریدور شمال- جنوب منتفع می‌شوند.

همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد اعلام تاسیس رژیم صهیونیستی موسوم به "روز نکبت"، هزاران فلسطینی ساکن در اردوگاه «برج البراجنه» بیروت، پایتخت لبنان علی رغم زندگی سخت و دشوار خویش در این اردوگاه همچنان از آرمان مق ...

درگیری میان دو ژنرال در سودان که از 15 آوریل گذشته شروع شده بر بخش بانکی این کشور آفریقایی هم تاثیر زیادی برجای گذاشته است.

بعد از یک دوره طولانی تحقیقات درباره پرونده‌های فساد مالی رئیس بانک مرکزی لبنان و نزدیکانش در کشورهای اروپایی، دادستان‌های اروپایی حکم بازداشت بین‌المللی علیه ریاض سلامه را صادر کردند.

نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی بر مداخله آمریکا و برخی کشورهای غربی در عملکرد این سازمان تاکید کرد.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» گفت قطر نمی‌خواهد از اجماع عربی درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خارج شود، ولی هر کشوری از تصمیم مستقل برای عادی‌سازی روابط با دمشق برخوردار است.

وزیر خارجه سوریه که در جده عربستان به سر می برد، دیدارهایی با همتایان خود از چند کشور عربی داشت.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» گفت قطر نمی‌خواهد از اجماع عربی درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خارج شود، ولی هر کشوری از تصمیم مستقل برای عادی‌سازی روابط با دمشق برخوردار است.

وزیر خارجه سوریه پس از گذشت بیش از یک دهه به عنوان اولین وزیر سوری در نشست اتحادیه عرب شرکت و با برخی از همتایان عرب خود دیدار کرد.

نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب برای آماده سازی نشست سران این کشور امروز چهارشنبه آغاز شد و در این میان بازگشت سوریه بعد از 12 سال دوری سایه خود را بر این نشست افکنده است.