دولت کانادا اعلام کرد شماری از افراد و نهادهای روسی را مورد تحریم قرار داده است.

منابع خبری از زلزله ۷.۷ ریشتری در کالدونیای نو در جنوب غرب اقیانوس آرام خبر دادند.

مردم هیروشیما همزمان با آغاز نشست گروه 7 در این شهر علیه برگزاری این رویداد و سفر بایدن تظاهرات کردند.

آمریکایی‌ها با مطرح کردن زمزمه احتمال ورود جنگ اوکراین به مرحله «نبرد منجمد» به دنبال پیگیری اهدافی هستند که از این جنگ به دنبال محقق کردن آنها هستند.

وزیر صنعت و تجارت هیئت حاکمه افغانستان در نشست اقتصادی 2023 روسیه اظهارداشت این کشور بهترین گزینه برای اتصال کریدور شمال-جنوب است.

شاخص تورم بدون در نظر گرفتن هزینه مواد غذایی و سوخت که بیشتر مورد توجه بانک مرکزی ژاپن برای بررسی روند افزایش قیمت است، 4.1 درصد در آوریل نسبت‌به سال قبل افزایش داشته است که سریع‌ترین روند افزایش قیمت از سپتامبر 1981 را ...

قرار است سفارتخانه‌های سوریه و عربستان سعودی در ریاض و دمشق فعالیت خود را از سر بگیرند.

وزیر خارجه عمان اعلام کرد که کشورش به نتایج اجلاس سران عرب که قرار است در جده برگزار شود، خوشبین است.

یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان با اشاره به ضرورت انجام گفتگوی ملی برای حل بحران سیاسی این کشور تاکید کرد که تحولات اخیر منطقه از جمله بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، نسخه آمریکا را پیچید.

کاردار سفارت ایران در سوریه گفت: تجار ایران و سوریه در بخش خصوصی آشنایی کامل با یکدیگر ندارند، در حالی که لازم است مرتب با یکدیگر گفتگو کنند و در تماس باشند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که بشار اسد امروز به عربستان سعودی سفر می‌کند.

وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آماده بررسی پیشنهادات کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین هستیم.

رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که توافق غلات برای ۲ ماه دیگر تمدید شده است.

وزیر نفت گفت: ایران و روسیه جزو کشور های بزرگ منطقه هستند که هر دو تحریم هستند اما با پشتیبانی یکدیگر می توانند تحریم ها را بی اثر کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند. 

معاون نخست‌وزیر روسیه امروز در تهران در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: توافق دوجانبه پروژه ریلی رشت- آستارا اجرایی می‌شود.