سردار گودرزی مطرح کرد؛

قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور دارد

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان های مرزی استان کردستان با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بی تردید قاچاق کالا و ارز خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد دارد.

 به گزارش ذاکرنیوز، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای استان کردستان در جمع مرزبانان گفت: مرزبانان برای امنیت پایدار از مرزهای کشورمان، باید نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده چرا که برقراری امنیت مطلوب مرزها، مستلزم یک برنامه‌ریزی دقیق می‌باشد.


وی افزود: نظم، انضباط و قانونمندی حاکم بر یگان‌های مرزی، اساس کار و نشانه آمادگی کامل آن یگان برای انجام مأموریت‌های پیش رو است.


این مقام ارشد مرزبانی فراجا بیان داشت: آنچه ما را در تحقق مرزبان در تراز انقلاب اسلامی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی است.


سردار گودرزی نظارت را موجب پویایی و بالندگی سازمان دانست و تصریح کرد: یگان‌ها نیز با خود کنترلی، خود مراقبتی و خود ارزیابی مستمر موجب نمایان شدن اشکالات و معایب شده و با برنامه‌ریزی در جهت رفع این مشکلات می‌توانند در راستای تعالی و ارتقا یگان‌ها گام‌های مؤثری بردارند.


وی افزود: بی تردید قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد کردن خسارت جبران ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت و ضروریست در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمامی مسئولان مربوطه احساس مسئولیت ویژه داشته باشند و همواره به وظایف و مأموریت‌های سازمانی خود به نحو شایسته عمل کنند.


سردار گودرزی در ادامه مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق کالا را از مهمترین مأموریت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا دانست و گفت: تلاش بر این است تا با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام‌های مؤثری برداشته شود.


فرمانده مرزبانی فراجا بهترین راه ارتقا آمادگی و توان رزمی کارکنان در میدان عمل را تمرین عنوان و خاطر نشان کرد: فرماندهان و مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند چراکه داشتن اشراف اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات پیش دستانه در اجرای مأموریت‌ها، در موفقیت و نتیجه مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار