در شب میلاد اما هادی(ع)؛

تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم ملبس به لباس روحانیت می شوند

همزمان با نیمه‌ ذی‌الحجه و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام هادی (ع)، تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم در مؤسسه امام هادی(ع) ملبس به لباس روحانیت می شوند.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام احمد قادری، مسئول برگزاری مراسم مؤسسه امام هادی (ع) در گفتگو با مهر، با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت گفت: مؤسسه پژوهشی امام هادی (ع) امسال نیز همچون سنوات قبل، خجسته میلاد آن امام همام را با حضور علما، فرهیختگان و عموم ارادتمندان به ساحت مقدس ائمه‌ی معصومین (ع)، جشن خواهد گرفت.


وی با اشاره به حضور مراجع عظام، علما و شخصیت‌های برجسته‌ی حوزوی در مؤسسه، افزود: بزرگانی چون حضرات آیات: شبیری زنجانی، سبحانی، مرحوم آیت الله مصباح یزدی، مرحوم آیت الله مؤمن قمی، مرحوم آیت الله موحد ابطحی و نیز سید احمد خاتمی، مقتدایی، اعرافی، محمدی عراقی، سعیدی، اراکی، کریمی جهرمی، صلواتی، بوشهری و…، افرادی بودند که مراسم سنوات گذشته‌، میهمان ما در مؤسسه بوده‌اند و امسال نیز از محضر آیت الله حاج شیخ محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی امام خمینی ره بهره‌مند خواهیم شد.


عضو مؤسسه امام هادی علیه‌السلام، مدیحه سرایی حاج حسن برخورداری و تقدیر از پیشکسوتان پژوهشی مؤسسه را از دیگر برنامه‌های این محفل برشمرد و گفت: به میمنت دهه‌ی ولایت و میلاد امام هادی علیه‌السلام، تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم، در این مراسم، توسط آیت الله رجبی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، ملبس به لباس روحانیت خواهند شد.


وی در پایان به سی و دومین سال تأسیس این مؤسسه حوزوی اشاره کرد و گفت: مؤسسه تحقیقاتی امام هادی علیه‌السلام یکی از ۱۰ مؤسسه پژوهشی برتر حوزه علمیه قم است که در کنار فعالیت‌های تحقیقاتی، به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سال، می‌پردازد و مراسم ولادت و شهادت امام دهم و نیز آئین عمامه گذاری سربازان امام زمان (عج) از جمله آن است.


گفتنی است این مراسم، روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در محل مؤسسه به نشانی قم، خیابان توحید، کوچه ۵، پلاک ۳۱ برگزار می‌شود و متقاضیان جهت ثبت نام در مراسم عمامه‌گذاری و دریافت شرایط می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امام هادی (ع) به نشانی www.imamhadi.ir اقدام کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار