کیش؛ مقصد نخست سرمایه‌گذاری در ایران‌

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را مقصد نخست سرمایه‌گذاری در کشور عنوان کرد و گفت: کیش دارای ظرفیت‌های کم‌نظیری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و صنعت است.

به گزارش ذاکرنیوز، رحیم سرهنگی در نشست کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با فعالان اقتصادی و گردشگری کیش اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری در کیش در مقایسه با وسعت این جزیره، آن را به رتبه نخست کشور در جذب سرمایه‌گذار تبدیل کرده است.

وی با اشاره به وجود برخی قوانین که منجر به سلب مزیت‌های نسبی مناطق آزاد شده، افزود: با تمامی این شرایط، کیش توانسته تا جذابیت‌های خود را حفظ کند که نقطه عطفی برای توسعه اقتصادی این جزیره زیبای مرجانی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: معتقدیم که به کمک وزارت امور خارجه باید ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری کیش در عرصه بین المللی بازتاب یابد تا گام‌های موثری برای جذب سرمایه گذاری خارجی و توسعه اقتصادی برداشته شود.

سرهنگی تاکید کرد: معرفی ظرفیت‌های این جزیره توسط رسانه‌های بین‌المللی تاثیر بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران بیشتر دارد و ما با اجرای برخی طرح‌های مربوط به مناظر شهری، تصویر ذهنی گردشگران از کیش را بازسازی خواهیم کرد.

وی از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه خواست تا نسبت به برقراری پرواز ایرلاین‌های خارجی به کیش توجه ویژه داشته باشند .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به طور یقین برقراری خط پروازی نقش بسزایی در توسعه گردشگری کیش به عنوان یکی از زیباترین مناطق ساحلی، ایفا خواهد کرد و از همین رو ما به دنبال افزایش خطوط پروازی در این جزیره هستیم.

سرهنگی خاطرنشان کرد: فضای سیاسی کشور و ارتباطات خوب شکل گرفته با کشورهای منطقه، فرصت مناسبی را برای پوست اندازی و معرفی وجهه جدید جزیره کیش فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: اجرای کامل قوانین و مقررات چگونگی اداره مناطق آزاد زمینه ساز رونق اقتصادی منطقه و رفع بسیاری از مشکلات حال حاضر است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار