پنجره واحد زمین در هفته دولت رونمایی می شود

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه پنجره واحد زمین در هفته دولت رونمایی می شود گفت: دریافت هرگونه وجه فاقد قانون در حوزه زمین تنها تخلف نیست بلکه جرم است.

به گزارش ذاکرنیوز ، محمد رضا یزدی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی امروز در نشست مشترک دستگا‌ه‌ها درباره اجرای پنجره واحد زمین در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار کرد: تلاش می‌شود از پنجره واحد زمین در هفته دولت رونمایی شود؛امیدواریم فعالیت در این حوزه به صورت یکپارچه و با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: هر گونه ترک فعل در حوزه فعالیت پنجره واحد زمین قابل قبول نخواهد بود و با آنها برخورد می‌شود؛ همچنین دستگاه‌های نمونه و برخط نیز معرفی خواهند شد.

 وی گفت: اشتراک گذاشتن اطلاعات میان دستگاه‌ها مرتبط با حوزه زمین نیز دنبال می‌شود و همه این دستگاه‌ها باید با همدیگر همکاری داشته باشند و ایجاد هر محدودیتی قابل پذیرش نیست. البته مسائل مربوط به پدافند غیرعامل نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

یزدی ادامه داد: پیشگیری و مقابله در تخلفات حوزه زمین اولین قدم است که همه دستگاه‌ها به آن باید توجه کنند.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: سامانه 1559 نیز در همه استان‌ها قابل استفاده است و مردم و متقاضیان می‌توانند پاسخ‌های صحیحی از این سامانه دریافت کنند.

وی افزود: زمانبندی در پاسخ به استعلام‌ها و مجوزها باید کاهش یابد و همچنین دریافت هرگونه وجه فاقد قانون ممنوع است.

وی گفت: دریافت هرگونه وجه فاقد قانون تنها تخلف نیست بلکه جرم است و کسانی که بدون قانون دریافت داشته باشند مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

یزدی گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز به این پنجره واحد زمین متصل می‌شوند.

وی اظهار داشت: رضایتمندی مردم باید در صدر تلاش مسئولان باشد که امیدواریم با پنجره واحد زمین بتوانیم در این حوزه رضایتمندی ایجاد کنیم.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تا سال 1402 قول داده شده که نقشه‌های کشوری نیز روی این سامانه بارگذاری شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار