نماینده بازرگانی روسیه در ایران گفت: نشست B2B شرکت‌های ایرانی و روس گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری در بخش نفت و گاز است و سران دو کشور برای توسعه همکاری‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارند.

نخست وزیر لهستان اعلام کرده است که کشورش تصمیمی برای اخراج سفیر روسیه ندارد.

بر اساس گزارش بانک مرکزی ایتالیا، بدهی دولت این کشور بازهم افزایش یافت و در ماه مارس به رکورد 2.79 تریلیون یورو (3 تریلیون دلار) رسید.

بانک مرکزی اندونزی به منظور کاهش اتکای این کشور به سیستم‌های پرداخت خارجی و محافظت از تراکنش‌ها در برابر اختلالات ژئوپلیتیکی، یک سیستم پرداخت کارت داخلی را جایگزین ویزا و مسترکارت کرد.

دادگاهی در آمریکا به طور موقت دستور لغو قانون «اوباماکِر» را برای پوشش دادن برخی مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه صادر کرد.

فرانسه همگام با آلمان نسبت به تداوم حمایت و تامین و تحویل تسلیحات بیشتر به اوکراین متعهد شد.

رئیس جمهور فرانسه مدعی است که روسیه در اوکراین عملا متحمل شکستی راهبردی شده و بیش از پیش به چین وابستگی پیدا کرده است.

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که روابط این کشور و چین مبتنی بر اصل احترام و منافع متقابل است.

دبیر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه پمپاژ انواع تسلیحات نظامی برای کی‌یف، تاثیر قابل توجهی بر روند درگیری نظامی در اوکراین نخواهد داشت، افزود: ادعای امانوئل ماکرون درباره وابستگی روسیه به چین، درک نادرستی ا ...

یک رسانه آلمانی در گزارشی به وضعیت ضعیف و نامناسب آلمان در بخش شرکت‌های نوپا (شرکت‌های استارت‌آپ) اشاره کرده و با استناد به اظهارات رئیس انجمن استارت آپ ها در این کشور آلمان را در معرض خطر فقر فناوری ارزیابی کرد.

وزارت‌خارجه فرانسه خواستار گشایش دایمی گذرگاه‌های غزه جهت تضمین دریافت کمک‌های بشردوستانه از سوی فلسطینیان و همچنین انتقال مجروحان و بیماران به خارج از نوار غزه، جهت درمان آنها شد.

وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.

وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.

وزیر دارایی انگلیس طی اظهاراتی هشدار داد که عدم دستیابی به توافق در مورد افزایش سقف بدهی دولت آمریکا تأثیر جدی بر اقتصاد این کشور و جهان خواهد داشت.

فرمانده نیروهای واکنش سریع شایعه کشته شدن خود را تکذیب کرد و فرمانده ارتش سودان به وزارت دارایی و بانک مرکزی این کشور دستور داد تا تمام حساب‌های بانکی نیروهای واکنش سریع و متحدانش در داخل و خارج کشور را مسدود کنند.

جمهوری خواهان عنوان کرده‌اند که به شدت نگران وضعیت شناختی کنونی بایدن و توانایی هایش برای تداوم فعالیت هایش در عرصه سیاسی هستند.