معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: زلنسکی به سرنوشت هیتلر دچار خواهد شد.

رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی سقوط یک فروند بالگرد این کشور در کریمه، هر ۲ خلبان جان‌باختند.

رویترز به نقل از مدیران بازرگانی در گزارشی فاش کرد که تقریباً تمام واردات نفت خام، گاز، زغال سنگ و برخی فلزات چین از روسیه در حال حاضر به یوان پرداخت می‌شود.

وزارت امور خارجه آفریقای‌جنوبی امروز در بیانیه‌ای ارسال تسلیحات نظامی به روسیه را رد کرد.

رئیس اداره دوم آسیایی در وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: پیش‌نویس توافق جامع مسکو- تهران در مراحل نهایی است.

وزیر دفاع ترکیه از اتفاق نظر برای تمدید توافق کریدور غلات در نشست چهارجانبه استانبول خبر داد.

وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه «سولدار» در دونتسک خبر داد.

درحالی شاهد یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های تاریخ ترکیه هستیم که اردوغان با چند چالش جدی مواجه‌است؛چالش‌هایی از تورم بی‌سابقه و تبعات زلزله گرفته تا اقتدارگرایی در حوزه‌های داخلی و خارجی.

کارشناس مسائل ترکیه معتقد است که رئیس جمهور آینده ترکیه باید تمرکز خود را برای بازپس گیری حق خود از اروپا بگذارد و در این صورت تنش در خاورمیانه کاهش خواهد یافت.

کشور چین برای اولین بار از زمان آغاز جنگ اوکراین یک دیپلمات عالی رتبه را برای مذاکره به اوکراین می فرستد.

وزارت خارجه روسیه در گزارشی 114 صفحه‌ای به تشریح وضعیت حقوق بشر در اوکراین و سلطه نئونازی‌ها بر بخش‌های حاکمیتی کی‌یف پرداخته است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه و داده‌های مؤسسه تحلیل مالی "ریفینیتیو ایکان" Refinitiv Eikon گزارش داد که روسیه صادرات محصولات نفتی خود را به آمریکای لاتین در واکنش به محدودیت سقف قیمت و تحریم‌های غرب افز ...

سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.

اداره آمار فدرال آلمان از افزایش چشمگیر ورشکستگی شرکت ها در آلمان خبر داده و اعلام کرد که تعداد این شرکت‌ها از اوت 2022 به طور مداوم در حال افزایش بوده است.

نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آلمانی خواستار مذاکره اوکراین برای یافتن راه حلی صلح آمیز با روسیه و پایان جنگ هستند.

وزارت اقتصاد آلمان در راستای اتخاذ مواضع سختگیرانه تر و محدود کننده در قبال چین می خواهد در آینده بر سرمایه گذاری شرکت‌های آلمانی در چین نظارت کند.