تعدادی از قانون گذاران آمریکایی حزب دموکرات و جمهوری خواه پیش‌نویس قانونی را ارائه کردند که هدف آن ممانعت از هرگونه عادی سازی روابط با سوریه است.

«آنسلم» مستند سه بعدی ویم وندرس، کارگردانی که ۳ بار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن به عنوان نمایش ویژه خواهد داشت.

دولت آمریکا فروش 60 فروند بالگرد ترابری نظامی مدل شینوک به آلمان را که قرار است جایگزین هلیکوپترهای با قدمت 50 سال شوند را تایید کرد.

وزرای آلمانی درباره تبعیض و کنترل‌های غیرقانونی کارمندان توسط هوش مصنوعی در روند استخدام شرکت‌ها هشدار داده و از تصمیمات دولت برای نظارت بیشتر بر این مسئله خبر دادند.

مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند. 

فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان در پایان سفر یک هفته‌ای به این کشور گفت اتحادیه اروپا حضور دیپلماتیک خود را در کابل حفظ می‌کند.

وعده آمریکا برای جبران کمبود سلاح ارتش اوکراین، حمایت واشنگتن از انتقال موشک‌های دوربرد انگلیسی به کی‌یف، زمان انتقال تانک‌های آبرامز به اوکراین، امکان تمدید مجدد توافق غلات و هشدار مسکو درباره منافع طرف روسی، از مهمترین ...

رئیس جمهور فرانسه با رئیس امارات دیدار و گفتگو کرد و دو طرف درباره کنفرانس تغییرات اقلیمی که قرار است در دبی برگزار شود، گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.

طبق گزارش مقامات این کارخانه، روز پنجشنبه مردی در یک کارخانه مرسدس بنز در جنوب غربی آلمان تیراندازی کرد که موجب کشته شدن دو نفر شد.

انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.

خودداری سازمان ملل از محکومیت رژیم صهیونیستی و شکاف و اختلافات صهیونیستها درباره ادامه تجاوزات به غزه و درخواست برخی مقامات صهیونیست برای توقف آن از جمله تحولات مربوط به جنگ غزه است.

وزرای خارجه چهار کشور مصر، اردن، فرانسه و آلمان در نشست «گروه مونیخ» در برلین با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.

رئیس دومای روسیه گفت که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در پشت محکومیت سلف خود است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در اولین نشست تجاری و سرمایه گذاری ایران و قرقیزستان از آمادگی برای هرگونه همکاری در جهت توسعه اقتصادی و بازرگانی با این کشور خبر داد.