امیر قطر و هیئت همراه عصر امروز (پنج‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

آیا می شود پنجره یو پی وی سی را در فرم های متفاوتی نسبت پنجره های مستطیلی کلاسیک و عادی پیاده سازی کرد؟...

نخستین نمایشگاه دستاوردهای صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی از ۱۹ اردیهشت آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های دولتی شهر تاشکند در کشور ازبکستان نیز ادامه خواهد داشت.

دولت ایران برای نخستین بار تصمیم گرفته است از سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی که برای بیش از 50 سال معاف از مالیات بوده‌اند، مالیات اخذ کند ...

دو کارشناس مسائل بین‌الملل در تحلیل رفتار آمرییکا در عرصه‌ی سیاست خارجی تصریح کردند: آمریکا یک ابرقدرت شده که بر اساس مقتضیات، منافع و امنیت ملی با تعریف خودش حرکت کند.

اگر مایل به اطلاع از نرخ جدید مالیات با استفاده از جدول مالیات حقوق ۱۴۰۱ هستید، در این مطلب کلیه موارد مرتبط آورده شده است.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی شاسی‌بلندهای خوش چهره بازار ایران بپردازیم و در رابطه با ویژگی‌های آن‌ها اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

آیا می‌دانید ثبت نام اظهارنامه مالیاتی 1401 چگونه است؟

مدیریت در این شبکه اجتماعی شامل وظایف مختلف و متنوعی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به شکل بهینه‌ای در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند.

ناسا اخیرا در حساب کاربری تلسکوپ فضایی هابل در اینستاگرام تصاویری باشکوه از یک "کهکشان مارپیچی میله‌ای" منتشر کرد.

منابع سوری اعلام کردند که پدافند ارتش این کشور با اهداف متخاصم در آسمان مصیاف در استان حماه مقابله کرده است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال در راستای جهاد تبیین تاریخ هسته‌ای کشور را با توجه به القائات روانی‌ و سیاسی که می‌گویند ایران فقط قصدش دستیابی به سلاح اتمی است حقیقت فناوری هسته ای و تاریخ آن را به زبان های گوناگون ا ...

تبلیغات آنلاین که به‌عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات مدرن نیز شناخته می‌شود، یک استراتژی بازاریابی است...

امروزه یکی از مهمترین و پیچیده ترین اقدامات درمانی که برای بیمارانی که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند...

دیدار نوروزی محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با مدیران و همکاران صنعت هسته‌ای همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پیشنهاداتمان را در مورد موضوعات باقی‌مانده از طریق مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به طرف آمریکایی منتقل کرده‌ایم و اکنون توپ در زمین آمریکا است.

عمار حکیم طرف‌های درگیر در یمن را به بهره‌برداری از آتش‌بس به عنوان فرصتی مناسب برای پایان دادن به جنگ فراخواند.

شهر کابل برای دومین روز پیاپی شاهد انفجار تروریستی است حال آنکه روز جمعه نیز منطقه شیعه نشین هرات شاهد حادثه مشابهی بود که به دست داعش رقم خورد.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد تا زمانی که ائتلاف عربی به آتش‌بس پایبند باشد این جنبش نیز پایبندی خود را حفظ خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از ابتکار نماینده ویژه دبیرکل در امور یمن برای توقف عملیات نظامی و همچنین بازگشایی نسبی فرودگاه صنعا استقبال کرد.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی