فناوری اطلاعات و دنیای گسترده آن روز به روز در حال پیشرفت است. ارزهای دیجیتال یکی از همان زیر مجموعه‌های فناوری اطلاعات است که به شکل گسترده‌ای در سراسر جهان در حال توسعه و گسترش است.

فرمانده سپاه قدس گیلان که به ایلام سفر کرده است با ذکر کراماتی از برگزاری کنگره شهدای استان گیلان به مسئولان ایلامی توصیه کرد: کنگره را به شهدا بسپارید چرا که تمام موفقیت‌های "حاج قاسم سلیمانی" به خاطر ارتباط ...

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر امروز نیروی دریایی سپاه آمریکایی‌ها را در دریا شکست دادند نشان از ولایت‌مداری آنها است.

اگر فکر می‌کنید از نحوه فعالیت در اینستاگرام چیزی نمی‌دانید نباید فراموش کنید که مانند هر تجارت دیگری، حضور در این فضا نیز نیازمند یک سری دانسته‌ها و پیش‌نیازها و حتی هزینه‌هایی است.

«خیابان علاءالدوله که از بهترین خیابان‌های تهران می‌باشد به مناسبت یکهزارمین سال تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی به نام آن شاعر نامگذاری شد.»

امروزه رله های قابل برنامه ریزی، فصل مشترک فعالیت بسیاری از برق کاران و حتی مشاغل مرتبط با رشته برق شده است و در طراحی و سیم کشی برق،مثل نورپردازی ها و روشنایی خودکار ساختمان ها می توان آن را به کار گرفت. همچنین از این ر ...

کاربران اینستاگرام در صورت تمایل می توانند به راحتی نسبت به حذف اکانت خود اقدام نمایند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم به دست آورید.

چاپ دوازدهم کتاب «در مکتب مصطفی»؛ الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی، تألیف جمال یزدانی، توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

امام جمعه گرگان وی با اشاره به حادثه تروریستی نماز جمعه خان آباد افغانستان توسط داعش، گفت: همه دولت‌ها باید فاجعه ای که در افغانستان رخ داده را محکوم کنند و علیه این قضیه جبهه بگیرند؛ طالبان هم نباید اجازه دهد این گروه ض ...

«فیصل بن فرحان» در نشستی خبری در واشنگتن گفت که مذاکرات تهران-ریاض دوستانه بوده اما نتایج ملموسی به همراه نداشته است.

مدل‌های متنوعی برای گوشی‌های موبایل شیائومی در بازار داخلی وجود دارد که هزینه‌های بسیار مناسب آن باعث شده تا بیشتر کاربران به این گوشی‌ها روی آورند.

اردشیر محصص ـ طراح،‌ تصویرساز و کاریکاتوریست ایرانی ـ است که به واسطه نگرش انتقادی و ریشه های عمیق هویتی قابل شناخت از جهان در طرح هایش، جایگاه قابل توجهی در هنرهای تجسمی کشور ایفا کرده است. علی درخشی ـ کاریکاتوریست ـ ۱۳ ...

شرکت سیمین سپهر سپاهان با نام تجاری اصالت و بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع غذایی، علاوه بر کمک به تولید ملی و اشتغال‌زایی برای هموطنان پیوسته در امور خیر نیز مشارکت داشته است.

منابع اردنی از تماس تلفنی شاه این کشور با رئیس جمهوری سوریه خبر دادند.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی در استان عدن یمن میان نیروهای شورای انتقالی جنوب وابسته به امارات و کشته شدن چهار تن و زخمی شدن تعدادی دیگر خبر دادند.

مشاور امنیت ملی آمریکا سه شنبه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار و با وی دربار موضوع یمن گفتگو کرد.

تلویزیون عربستان سعودی از گفت‌وگوی ولیعهد این کشور با مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد.

مسئولان ارشد اطلاعاتی ترکیه و سوریه به زودی برای حل و فصل اختلافات با میانجیگری «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار خواهند کرد.

نظام رتبه‌بندی تایمز، اخیرا رتبه بندی برترین دانشگاه‌های دنیا در زمینه روانشناسی را منتشر کرد.

ارتش لبنان از شناسایی و انهدام یک باند چند نفره در شهر طرابلس این کشور خبر داد که حامی گروهک تروریستی داعش است.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی