چند نماینده آمریکایی در نامه‌ای به دولت کشورشان خواستار لغو معافیت مالیاتی سازمان‌های حامی مالی شهرک‌های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی شدند.

وزیر خارجه سوریه گفت: کشورهایی که در راستای سیاسی کردن موضوع آوارگان سوری تلاش می کنند ، در واقع همان کشورهایی هستند که به تحریم اقتصادی ظالمانه سوریه پرداخته اند.

متین بالسینی در ماده ۲۰۰ متر پروانه رکورد ملی را در المپیک توکیو ارتقا بخشید.

منابع عراقی از آغاز عملیات گسترده امنیتی برای تعقیب داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: دولت اقلیم کردستان عراق مقرر کرده دادگاهی جهت محاکمه رهبران داعش تشکیل شود.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، در پی مورد هدف گرفتن یک خودروی نظامی ترکیه با یک فروند موشک هدایت شونده ضد تانک از سوی نیروهای کرد در محور حزوان واقع در حومه حلب، سه سرباز ترکیه کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش یک مجله تخصصی واکنش چند روز پیش پدافند هوایی سوریه نشان داد، سامانه‌های روسی موجود در اختیار ارتش این کشور راه اندازی شده‌اند.

ترکیب بیش از ۲۰ نوع مواد پلیمری در فرایند تولید با جدیدترین تجهیزات روز دنیا باعث شد تا ورق هایی تولید گردد که باعث بهبود هرچه بیشتر شرایط بهداشتی و استفاده راحت تر در صنعت و زندگی گردد .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل عدم شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام کارت زرد دادند.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر مجتمع فنی و مهندسی اسفراین دوره آموزش Windows Forms با استفاده از زبان برنامه #C را برگزار می‌کند.

رسانه‌های اسرائیلی با انتقاد از رویکرد مسئولان سابق رژیم صهیونیستی در قبال سوریه، نوشتند: مسئولان اسراییل سقوط نظام بشار اسد را پیش بینی می‌کردند اما اکنون خودشان ساقط شدند.

شبکه سعودی العربیه که هفته جاری با خالد مشعل گفت‌وگو کرده بود بخشی از این مصاحبه را در یوتیوب سانسور کرد.

زباله و پسماند های تولید شده توسط انسان ها، در صورتی که به شیوه درست مدیریت نشوند، می توانند مشکلات زیادی برای محیط زیست و بهداشت جامعه ایجاد کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی تاریخچه مدیریت پسماند در ای ...

روز گذشته و در بازی پایانی تیم رسانه ورزش در لیگ کسب و کارها و مشاغل ایران که برابر تیم پزشکان برگزار و به نتیجه بدون گل رسید، عادل فردوسی پور مجری برنامه دوست داشتنی ۹۰ به خاطر خطای یکی از پزشکان به شدت آسیب دید.

جلسه شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران با حضور استادان: صندوق آبادی، چیزفهم، فروزنده، موسوی،حسینی، خیام،احدپور، صحافی مقدم،زمزیا، خیام، میرحسینی و بازرسین انجمن استادان گنجی و حسین نژاد، مدیر اجرایی آقای براتی طی روزهای پ ...

آیین گرامیداشت سومین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگداشت ایشان با حضور چهره های سیاسی و کشوری در قم برگزار شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: برخی درصدند با ترویج شایعات، استرس و دغدغه‌های مردم را بیشتر کنند.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی