تور سوریه یکی از تورهای زیارتی مهم برای شیعیان است. سوریه کشوری در جنوب غربی آسیاست. دمشق، پایتخت سوریه، دومین شهر پر جمعیت این کشور می‌باشد.

اگر برای شما هم جالب است بدانید که حسابداری شرکت‌ها چگونه انجام می‌شود، با این مطلب همراه شوید.

براساس گزارش دیوان محاسبات، 65درصد از پزشکان، وکلا و مشاورین خانواده، از پرداخت مالیات فراری هستند و فقط 35درصد از آنها در سامانه امور مالیاتی ثبت‌نام کرده‌اند.

انجام امور مربوط به خدمات مالیاتی شرکت ها و سازمان ها، یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف بخش حسابداری و مالی می باشد.

وزیر خارجه سوریه با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

منابع خبری از حمله موشکی انصارالله یمن به ریاض خبر می‌ دهند.

پلتفرم تبلیغاتی جریان بستری را فراهم آورده که در آن کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند بدون نیاز به ارتباط مستقیم با ادمین پیج‌ها و کانال‌های مجازی ارتباطی دوسویه را با مشتریان خود برقرار کنند.

امروزه بسیاری از شرکت های نوپا و حتی با سابقه در حوزه کسب و کار تمایل دارند تا به دلایل مختلف از خدمات برون سپاری حسابداری استفاده کنند.

گاهی انتخاب کردن بین چند گزینه می تواند سخت‎ ترین کار دنیا باشد. اگر پیامدهای این تصمیم، آینده ما و عزیزان‎مان را متاثر کند، انتخاب به مراتب دشوارتر می ‎شود. بازنشستگی بخشی از زندگی است که افراد در آن برهه، کمترین میزان ...

در حال حاضر که خرید آب تصفیه کن از ملزومات هر خانه ای تبدیل شده است، شناخت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به خریدی بهتر و با آرامش خاطر بیشتر کمک فراوانی میکند.

اگر علاقه‌مند به دنیای سوشال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید، احتمالاً برای یک‌بار هم با عباراتی نظیر: خرید فالوور واقعی ایرانی و یا سرور فروش فالوور روبرو شده‌اید.

تعمیر یا تعویض تاچ و LCD یکی از تعمیرات گران گوشی های تلفن همراه می باشد. این نوع تعمیرات اتفاقا خیلی رایج نیز هست زیرا احتمال افتادن گوشی از دست و شکستن صفحه آن زیاد است.

در ادامه بیشتر با انواع لوله اتصالات پی وی سی و بهترین برند های لوله پلیکا آشنا خواهیم شد.

افراد بی‌شماری هستند که برای افزایش فروش و معرفی کسب‌وکار خود به کاربران فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارند. اگر شما هم دنبال معرفی کسب وکارتان در این فضا هستید، این مطلب را بخوانید.

سی‌وپنجمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ بوعلی سینا برگزار می‌شود.

اگر به دنبال جواب سوال اگر رمز گاو صندوق را فراموش کردیم چه کنیم ؟ هستید با ما همراه باشید تا بهترین راه این مشکل را به به شما آموزش دهیم.

خودروهای زرهی ارتش آمریکا قصد ورود به شهر قامشلی را داشته اند که نیروهای ارتش سوریه مانع آنها شده و دستور به بازگشت شان داده اند.

آیا شما هم به تازگی شنیده‌اید که بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان فوق‌العاده مورد توجه قرار گرفته و گروه وسیعی از مردم به دنبال سرمایه‌گذاری روی آن هستند؟!

آیا شما هم به تازگی شنیده‌اید که بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان فوق‌العاده مورد توجه قرار گرفته و گروه وسیعی از مردم به دنبال سرمایه‌گذاری روی آن هستند؟!

اینستاگرام روزانه هزاران کاربر دارد. احتمالاً شما خودتان هم صفحه‌ای در این شبکه دارید و یا اطرافیانتان را بارها غرق در فضای اینستاگرام دیده‌اید.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی