سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص ابتلای ۵۰ درصد از کادر درمانی استان گیلان به کرونا گفت: کسانی که چنین مطالبی را مطرح می‌کنند باید پاسخگوی مطالب خود باشند و دانشگاه علوم پزشکی چنین اتفاقی را تکذیب می‌کند.

خبر فوت شجریان توسط پسرش تکذیب شد.

رییس اورژانس تهران خبر انتقال دستگیر شدگان با آمبولانس را تکذیب کرد و گفت: ما در اورژانس وظیفه انتقال مصدومان را برعهده داریم، چه این مصدومان افراد عادی و چه از طرف نیروی انتظامی باشند، فرقی ندارد.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چند روز پیش شایعه‌ای شد که ما در لیست سیاه قرار گرفته‌ایم، همان روز باید قیمت شاخص‌های مختلف ارزی و بین‌المللی و بورس را بررسی می‌کردید تا ببینید چه تنشی در قیمت آن‌ها ایجا ...

مجله اینترنتی برترین‌ها پس از سال‌ها فعالیت و تولید محتوای مفید و کاربردی در حوزه سلامت تصمیم گرفته که از این به بعد در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم در خدمت شما کاربران و همراهان عزیز باشد.

احسان خواجه‌امیری؛ با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به خاطر برگزاری کنسرت در روز پنجم دی، (چهلمین روز یابود قربانیان حوادث آبان‌ماه) از مردم عذرخواهی کرد.

فضای مجازی و استفاده زیاد از آن بین اعضای خانواده‌ها فاصله انداخته و فرصت صحبت کردن‌های رودررو را تا حدود زیادی از آن‌ها گرفته است.

ذاکرنیوز برای آگهی‌های خود سه‌ قسمت در نظر گرفته است.

سید رحیم حسینی درباره نمایشگاه «تلاطم» و آثارش توضیحاتی داد و تاکید کرد باور دارد که این سنگ‌های سخت به کمکش آمده‌اند تا احساساتش را به نمایش بگذرد.

منابع خبری سوریه از وقوع انفجار و درگیری در اردوگاه «الهول» تحت کنترل نیروهای قسد در حومه الحسکه، واقع در شمال این کشور خبر دادند.

هنرهای نمایشی از جمله تئاتر فارغ از ساحت هنری خود، دارای روایتی از جهان پیرامون هستند و به زبان هنر با مخاطبان خود، تعاملی ایدئولوژیک برقرار می‌کنند.

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا و متحدانش مسئول وضعیت فعلی در افغانستان هستند و باید بازسازی این کشور را برعهده بگیرند.

یک مقام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه درباره رابطه با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از حذف از مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی