رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام عملیات پاکسازی آلودگی نفتی چشمه آب واقع در منطقه حفاظت شده کُرایی خبر داد و گفت : آلودگی نفتی مشاهده شده با استفاده از بوم ...

در مراسم بیست و سومین همایش ملی صنعت سبز سازمان حفاظت محیط زیست که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛ فولاد اکسین خوزستان مفتخر به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز شد.

زمان آغاز مهاجرت پرندگان مناطق سردسیری آسیایی به کهگیلویه و بویراحمد نزدیک است که فرصت رونق پرنده نگری به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری در این استان را فراهم می کند اما استفاده از این فرصت، به شرایطی نیاز دارد.

اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است، که تصویری از حفاری یک چاه آرتزین را مشخص کرده و در این فیلم ادعا می‌شود، سفره زیرزمینی عظیمی در اعماق ایران وجود دارد.

رئیس اچ‌اس‌ای، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تبیین اقدام‌های این شرکت برای حفظ محیط زیست گفت: سهم صنعت نفت در انتشار گازهای گلخانه‌ای در کل کشور نسبت به صنایع و منابع دیگر (به‌ویژه منابع مت ...

دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار با اشاره به تصمیم سازمان حفاظت محیط زیست برای توقف استفاده از مالچ نفتی در مهار کانون‌های ریزگرد گفت: آزمایش ۲ نوع مالچ پلیمری موفقیت آمیز بوده و درصدد صدور مجوز برای آنها هستیم.

رییس واحد حفاظت محیط زیست اداره H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه روسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و لالی از کارگاه پیمانکار توسعه مخازن نفت مستقر در منطقه بازدید به عمل آوردند .

مراسم گرامي داشت روز ملي هواي پاك و آيين كاشت نهال توسط مديران و روساي دواير دولتي و شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان صبح روز سه شنبه در پارك موزه برق تمبي برگزار شد .

آیت‌الله خامنه‌ای به استفتائی درباره «وجوب حلالیت طلبیدن برای غیبت و تهمت» پاسخ گفتند.

به دلیل محبوبیت زیاد اینستاگرام و وجود میلیون ها کاربر در آن، این شبکه اجتماعی به فرصتی مناسب برای ایجاد یک کسب وکار اینترنتی و یا رونق کسب وکار تبدیل شده است.

اپل به دلیل مجموعه ای از ایموجی های انیمیشنی تلگرام، آپدیت جدید این پیام رسان را تایید نکرده است.

اگر به کارهای فنی علاقه دارید دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی را با بهترین هزینه، مدرک رسمی فنی و حرفه ای و تدریس اساتید مجرب در کارگاه های مجهزِ آموزشگاه فن آموزان و ... را از دست ندهید.

یکی از مناسبت‌های مهم برای تبلیغ کسب و کارها و طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی شب یلدا است. «طرح دات آی آر» انواع طرح لایه باز یلدا را طراحی کرده و روی سایت قرار داده است.

جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند با مجموعه‌ای از برنامه‌ها برای ایمیل، عکاسی، خدمات ناوبری، آب‌وهوا و تماس ویدیویی ارائه می‌شوند.

اظهارنامه برآوردی جریمه زیادی برای مؤدیان است؛ چون سازمان مالیات به خاطر داشتن دسترسی به ثبت اسناد، حساب‌های بانکی و بیمه می‌تواند اموال مؤدیان و سود و زیان آن را در طول یک سال بررسی کند.

علی‌رغم کاهش دریافت مالیات از برخی اصناف، برخی سردفتران هم‌چنان از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی