وزیر دفاع آمریکا، چین را تنها رقیبی نامید که به دنبال تغییر نظم جهانی است.

رئیس‌جمهوری طی حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

رئیس بانک مرکزی عمان عصر امروز به تهران می‌آید.

توسعه‌ی کسب وکارهای مبتنی بر دانش، ابزار موثری در رشد و توسعه اقتصاد کشورها است.

برای اینکه با شرایط و پوشش‌های این بیمه نامه‌ها بیشتر آشنا شوید به صورت جداگانه توضیحاتی درباره آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

بیمه مرکزی به منظور راحتی افراد برای استعلام انواع بیمه نامه، سامانه سنهاب را راه اندازی کرده است تا کاربر‌ها به راحتی بتوانند از اصالت بیمه نامه خود مطمئن شوند.

در این فیلم، ماجرای سوار شدن داعش بر اعتراضات مردم سوریه را مشاهده می‌نمایید.

رهبر انقلاب فرمودند: جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد.

دلایل زیادی وجود دارد که شما تصمیم به اجاره ماشین بگیرید. معمولاً شما فقط نیاز موقت به وسیله نقلیه پیدا خواهید کرد. در این مقاله نحوه و مزایای کرایه ماشین بدون راننده برای یک ماه را مورد بررسی قرار می دهیم.

در این مطلب قصد داریم در خصوص روش های استعلام گرفتن خلافی خودرو نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث به عوامل مختلفی مانند سقف تعهدات، پوشش ها و ... بستگی دارد که در ادامه بطور کامل به آنها می پردازیم.

با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در اروپا بر اثر توقف صادرات گاز روسیه به این قاره، قیمت مواد غذایی در کشورهای اروپایی جهش شدیدی داشته است.حالا به‌گفته دولتمردان غربی، شهروندان اروپایی باید بین سیرکردن شکم خود و گرم ماندن د ...

طبق یک مدل اقتصادی که توسط دو اقتصاددان بلومبرگ و با درنظر گرفتن 13شاخص مالی منتشر شده، اقتصاد آمریکا صددرصد در سال آینده وارد رکود خواهد شد.

کفپوش پی‌وی‌سی و پارکت لمینت هر دو از متریال‌های پر‌طرفدار پوشش کف هستند که انتخاب میان آن دو به عوامل مختلفی مانند محیط مورد نظر، بودجه، سلیقه و ... وابسته است.

رئیس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که یک هیئت فنی از عربستان به صنعا سفر کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: اقدامات سازمان پارک‌ها در حفظ باغات ارزشمند است و احیای باغات باقی‌مانده شهر اولویت اصلی مدیریت شهری است.

تنها راه برای عبور از بحران آب با توجه به کاهش نزولات آسمانی، افزایش جمعیت و مصرف بالا در بخش کشاورزی و فضای سبز در استان قم، صرفه جویی حداکثری است.

خبر تصادفات همیشه آزار دهنده بوده است و بروز آن دلایل متعددی از سوی راننده، خودرو و جاده دارد که با اندکی رعایت قوانین، صبر و حوصله با کاهش چشم گیری روبرو خواهد شد.

زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌هایی که در روزهای گذشته برای اینترنت بین‌الملل وجود داشت، دو روز است که اعمال نمی‌شود و محدودیت‌ها فقط برای اینستاگرام و واتس اپ اعمال می‌شود.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی