وزارت امور خارجه عربستان سعودی از تعیین هانس گراندبرگ به عنوان نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن استقبال کرد.

یک منبع در اتاق رصد موارد نقض آتش بس در الحدیده به موارد جدید نقض آتش بس از سوی متجاوزان سعودی و عوامل آنها پرداخت.

نظامیان آمریکایی ده‌ها تن از تروریست‌های داعشی را از زندان‌های نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) به یک پایگاه نظامی در استان الحسکه منتقل کردند.

سازمان ملل متحد روز جمعه اعلام کرد که «هانس گراندبرگ» سوئدی به عنوان نماینده جدید این سازمان در امور یمن جانشین «مارتین گریفیتس» خواهد شد.

نماینده دائم سوریه در سازمان مل متحد اعلام کرد که سیاسی شدن کار سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی باعث شده است که بخش اعظمی از اعتبار خود را از دست بدهد و به ابزاری در دست کشورهای قدرتمند تبدیل شود.

وزارت خارجه سوریه سیاست‌های تحریک آمیز انگلیس و اتحادیه اروپا درباره وضعیت درعا را تلاشی آشکار برای کاهش فشار بر تروریست‌ها دانست.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو به پیروزی رسید.

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو مغلوب حریف نامدار امریکایی خود شد.

یکی از مهم ترین قطعات در موبایل های هوشمند تاچ ال سی دی و صفحه نمایش آنها است. هر چقدر کیفیت این قطعه بالاتر باشد، می تواند تاثیر مستقیم روی قیمت موبایل نیز داشته و باعث افزایش قیمت آن شود.

معاون فرمانده عملیات الانبار حشد شعبی عراق ضمن تشریح علل حملات داعش به مناطق غربی این کشور از عملیات انجام شده حشد شعبی و وارد شدن ضربات مهلک به تکفیری‌ها خبر داد.

ملی‌پوش قایقرانی ایران با ابراز رضایت از عملکرد خود در المپیک گفت: شرایط مسابقات این رشته المپیک توکیو نسبت به دوره‌های گذشته سخت تر شده است و من هر چه در چنته داشتم انجام دادم.

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین گام در رقابتهای کشتی بازی‌های المپیک به پیروزی رسید.

وزیر خارجه پاکستان معتقد است طالبان اجازه نخواهند داد گروه داعش در افغانستان نفوذ کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان هشت سال پیشرفت کشور را کُند کردند، گفت: اگر همه آرزوهایشان محقق می‌شد، امروز نان هم برای خوردن نداشتیم.

خنثی شدن حملات موشکی و هوایی اخیر اسرائیل علیه سوریه، مسئولین نظامی و سیاسی این رژیم را مستاصل و سردرگم کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در دومین روز سفر خود به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره ارتقای روابط اقتصادی گفتگو کردند.

رئیس جمهور سوریه در دیدار رئیس مجلس ایران با وی در دمشق گفت: ایران شریک مهم برای سوریه است و در جنگ علیه تروریسم در کنار سوریه ایستاد و در همه زمینه‌ها از ما حمایت کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای ما باید مسائل اقتصادی و ارتقاء روابط تجاری بین ایران و سوریه باشد، گفت: این سطح از مبادلات تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست.

وزارت خزانه داری آمریکا از افزودن چند شخصیت حقیقی و حقوقی سوریه به فهرست تحریم های جدید خود علیه این کشور خبر داد.

همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام آغاز به کار کرد.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی