رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن حضور نظامیان انگلیس در خاک این کشور را اشغالگری دانست و گفت که در هیچ جبهه‌ای چه داخل و چه در خارج از یمن، عملیات علیه متجاوزان متوقف نشده است.

ارتش چین دو نوع جدید از کلاهک های متعارف موشک های نقطه زن را در صحرای شمال غربی این کشور با موفقیت آزمایش کرد.

یک رسانه غربی گزارش داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اعضای خود اعلام کرده است که ایران روند غنی‌سازی اورانیوم در سطح 60 درصد را سرعت بخشیده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا خواستار کناره گیری جو بایدن رئیس جمهوری کنونی این کشور به دلیل بحران افغانستان شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری یکی از شاخ های اینستاگرامی کرمانشاه خبرداد.

رئیس هیئت گفتگوکننده دولت نجات ملی یمن با انتشار توییتی با اشاره به شکست آمریکا در افغانستان از متجاوزان به یمن خواست که آنرا مورد توجه قرار بدهند که هر اشغالی سرانجامی دارد.

توانایی کار با کامپیوتر یکی از پیش‌نیازهای کار در موقعیت‌های شغلی اداری است و به همین دلیل، بسیاری از افراد علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آی سی دی ال هستند.

اعضای کابینه جدید سوریه روز شنبه در حضور بشار اسد رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کردند.

در ادامه ۳ ویژگی مهمی که یک نرم‌افزار حسابداری باید داشته باشد را بررسی می‌کنیم.

طبق گزارش سالانه نوین هاب، اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بین کسب‌وکارهای ایرانی است که ۴۹% از کاربران ایرانی عضو آن هستند.

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی مشهور و معتبر توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده و تبدیل به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی فعال در دنیا شود.

در حالی که بازار اجاره در پی تعلل در اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی گره خورده، رئیس اتحادیه مشاوران املاک می گوید نرخها در بازار اجاره مسکن ۵۰ درصد افزایش یافته است.

پی ال سی یا همان PLC: Programmable Logic Controller به مفهوم یک کنترل کننده ی منطقی است که در عین حال قابل برنامه ریزی هم هست.

رسانه‌های سوری از وقوع آتش‌سوزی در یک نفتکش در بندر لاذقیه در شمال سوریه خبر دادند.

آمریکا امروز، دوشنبه تحریم‌هایی را علیه گروه‌های روسیه، لبنان، سوریه و عراق اعمال کرد.

جنبش انصارالله یمن با انتشار بیانیه ای حکم دادگاه عربستان سعودی علیه بازداشت شدگان فلسطینی محبوس در زندان‌های این رژیم را محکوم کرد.

سخنرانی عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله یمن در خصوص تحولات یمن و منطقه آغاز شد.

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که اخیرا در سفر هیأتی از عمان به این کشور، این دولت ابتکار عمل 9 بندی را درباره مأرب ارائه کرده است.

وزارت خارجه سوریه ادعاهای مطرح شده علیه ایران توسط رژیم صهیونیستی و همپیمانانش از جمله در بیانیه وزرای خارجه گروه ۷ درخصوص حمله به کشتی مرسر استریت را به شدت محکوم کرد.

سومین و آخرین کاراته کای ایران در بازیهای المپیک مهمترین رقیب خود در مرحله مقدمانی را در همان بازی نخست شکست داد.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی