از کفپوش PVC برای پوشش کف محیط مسکونی پرتردد و اداری کم تردد استفاده می شود که در ادامه مزایا و معایب استفاده از آن در محیط مسکونی را بررسی می کنیم.

فنس یکی از انواع مختلف توری‌های فولادی و ابزارهای حفاظتی فلزی است که توسط مفتول گالوانیزه گرم یا سرد و یا فولاد ضد زنگ تولید و طراحی می‌گردند که دارای شبکه لوزی بوده و سیم مفتول به صورت قلاب در هم تنیده یا بافته شده اند.

در ادامه نگاهی به دو نسخه از این موتورسیکلت‌ها که می‌توان با مدل سال بعد خریداری کرد، خواهیم انداخت.

امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای داخلی (ایران خودرو) در بانک ایران زمین فراهم شد.

حداقل یک بار برای تمام رانندگان پیش آمده که به‌علت سرعت زیاد، پارک نامناسب، عدم رعایت طرح ترافیک و... جریمه شوند و مجبور به پرداخت آن شوند.

طراحی و ساخت قطعات بدنه خودرو یکی از عرصه های خلاقانه برای هنر نمایی طراحان این صنعت است و رقابت برای بهتر ساختن بدنه خودرو خصوصا در قرن جدید جزو اصلی ترین اهداف خودرو سازان است.

رؤسای جمهور ایران و روسیه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

آخرین تغییرات نرخ مصوب ۲۸۵۰۰ تومانی در سامانه نیما اعلام شد.

امروزه تورم و رشد قیمت‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی افراد جامعه است.

اولین سامانه صدور بیمه سفرهای داخلی توسط بیمه تجارت نو رونمایی شد تا شهروندان بتوانند با خیالت راحت به سفرهای داخلی بپردازند.

در ادامه شما را با دلایل فراگیری علوم mba و dba در ایران بیشتر آشنا خواهیم کرد.

محصول جدید بانک سرمایه با عنوان «آواکارت سرمایه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نمایشگاه جنبی همایش سراسری آن موسسه رونمایی شد.

در پنجمین جشنواره ملی "صنعت سلامت محور" از بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حوزه صنعت سلامت‌محور و پیشرو در حمایت از واحدهای تولیدی فعال در این حوزه به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

نظام بانکی پس از بی‌اعتنایی به قانون اختصاص حداقل 20درصد از تسهیلات سالانه خود به بخش مسکن، درحال حذف ضمانت اجرایی پرداخت تسهیلات در این قانون است

حداقل شش نفر در یک رشته تیراندازی در شهرستان تیت می سی سی پی آمریکا کشته شدند.

زیمنس را به جرات میتوان با سابقه ترین و با قدمت ترین کمپانی محصولات برقی و الکتریکی دانست.

ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو آغاز کرده است.

سیزدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران، سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه باحضور جمعی از مسئولان کشوری، شخصیت های علمی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

پلی وودها متریال‌های جدیدی هستند که با به کارگیری دانش تخصصی مواد، از دو ماده پر کاربرد طبیعی و مصنوعی، یعنی چوب و پلاستیک تشکیل شده‌اند.

هزاران نفر از نمازگزاران جمعه ‌در سراسر ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم‌، بعد از اقامه نماز ‌راهپیمایی کردند و انزجار خود را از این اقدام وقیح با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

پس از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، برخی دلالان برای فرار از ضررهای سنگین ، سعی دارند با بالا اعلام کردن قیمت‌ها ...

پربازدیدترین های سیاسی