هنرمند پیشکسوت کردستانی دار فانی را وداع گفت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: «احمد خلیلی‌فرد» هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی کردستان که در بستر بیماری بود، پنجشنبه شب در سنندج دار فانی را وداع گفت.

 به گزارش ذاکرنیوز  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت و گو با  مهر اظهار کرد: احمد خلیلی‌فرد متولد ۱۳۳۹ در سنندج، دارنده مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا، کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه سوره بود.


علی اصغر دریایی افزود: این هنرمند نامی استان کردستان را به خانواده گرامی مرحوم و جامعه فرهنگ و هنر استان کردستان و شهر سنندج تسلیت عرض گفت.


وی خاطرنشان کرد: با نهایت تالّم و تأثر، خبر درگذشت هنرمند شایسته و توانای عرصه هنرهای تجسمی کشور، زنده‌یاد احمد خلیلی‌فرد را دریافت کردم.


دریایی اظهار داشت: این هنرمند فقید و گرانقدر، ازجمله مفاخر درخشان و صاحب‌سبک سپهر هنرهای تجسمی و خاصه هنر نقاشی بود که در طول حیات پربار خود، میراث هنری نفیس و ماندگاری را به یادگار گذاشت.


وی افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده ارجمند و دلبستگان این هنرمند فرهیخته، فقدان جانکاه زنده‌یاد خلیلی‌فرد را به جامعه هنرهای تجسمی کشور و استان کردستان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خالق رحمان برای آن فقید سعید، رحمت، مغفرت و علوّ درجات را مسئلت می‌نمایم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار