کرایه ماشین بدون راننده برای یک ماه

دلایل زیادی وجود دارد که شما تصمیم به اجاره ماشین بگیرید. معمولاً شما فقط نیاز موقت به وسیله نقلیه پیدا خواهید کرد. در این مقاله نحوه و مزایای کرایه ماشین بدون راننده برای یک ماه را مورد بررسی قرار می دهیم.

 مزایای کرایه ماشین بدون راننده

آزادی حرکت

در صورتی که بدون خودروی خود سفر کرده اید به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان می توانید در هر شهر از ایران و یا دبی و استانبول به اجاره خودرو بپردازید.

پس انداز پول

شما با اجاره خودرو بدون راننده می توانید در هزینه های تاکسی خود صرفه جویی نمایید.

آسایش

کرایه اتومبیل، آزادی عمل را در سفر و امکان بازدید از مکان های دور دست ایجاد می کند. هیچ موردی بهتر از داشتن خودرویی در اختیار نمی باشد زیرا تاکسی، اتوبوس و یا وسیله های نقلیه نمی توان چمدان یا محل های دور دست را رفت.

توان مالی

در صورتی که توان مالی خرید خودروی شیک و لاکچری را ندارید سواری با آن را از خود دریغ نکنید و می توانید با اجاره خودروی مورد علاقه خود به سفر و یا گردش در شهر بپردازید.

در بالا به مزایای اجاره خودرو پرداختیم. شما می توانید از شرکت سعادت رنت در هرجای ایران، ترکیه و دبی درخواست خودرو نمایید. در زیر به مهمترین سوالات شما در کرایه خودرو بدون راننده را پاسخ خواهیم داد.

نحوه اجاره خودرو بدون راننده به چه صورت است؟

شما می توانید از طریق رزرو آنلاین اجاره خودرو بدون راننده که در سایت سعادت رنت در نظر گرفته شده است به اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید.

برای رزرو کافیست محل، ساعت و روز را مشخص کنید.نوع بیمه (پایه، متوسط و CDW) را مشخص کنید.تجهیزات اضافی را در صورت نیاز انتخاب کنید.

پس از انتخاب موارد فوق درخواست شما برای همکاران سعادت رنت ارسال خواهد شد. در صورتی که در زمان مشخص شده، خودرو آزاد باشد می توانید مدارک مورد نیاز شرکت را ارسال کرده و ماشین را در زمان و محل مشخص شده تحویل خواهید گرفت.

هزینه اجاره خودرو بدون راننده در یک ماه چقدر خواهد بود؟

شما می توانید از تخفیف های شرکت saadatrentکه یکی از بزرگ ترین شرکت های اجاره خودرو در ایران به شمار می آید استفاده نمایید.

آیا فرد اجاره کننده مبلغی بجز مبلغ اجاره باید پرداخت شود؟

بله، شما بسته به نوع خودروی درخواستی می بایت مبلغی را به عنوان دیپوزیت و یا ودیعه نقدی در ضمانت شرکت قرار دهید. این مبلغ بعد از پایان مدت اجاره به شما بازگردانده خواهد شد.

آیا تحویل یا عودت خودرو قابل انتخاب است؟

بله شما می توانید در هر مکانی خودرو را تحویل و عودت دهید. در نظر داتشه باشید در صورتی که از دفتر مرکزی خودرو را تحویل و عودت دهید دیگر نیازی به پرداخت هزینه ترانسفر نخواهید بود.

شرایط بیمه خودروها در تصادفات به چه صورت است؟

در شرکت سعادت رنت خودروها به سه صورت (بیمه پایه، بیمه متوسط، بیمه CDW بین المللیقابل بیمه هستند که در صورت به وجود آمدن خسارتی که شما مقصر باشید بسته به نوع بیمه انتخابی قسمتی از مبلغ خسارت بر عهده شماست و مابقی بر عهده شرکت می باشد. هر چه بیمه انتخابی از نوع بالاتری باشد تعهد شما در جبران خسارت کمتر خواهد شد.

سخن آخر

شما از شرکت سعادت رنت می توانید برحسب هزینه خود خودروهای لوکس و اقتصادی را نیز کرایه کنید. برای کرایه شما می توانید به صورت با راننده نیز اقدام کنید که در این صورت دیگر نیازی به ارائه مدارک خاصی نمی باشد، تمام مسئولیت ها و خسارات احتمالی همچون تصادف و دزدی بر عهده راننده و شرکت می باشد. همچنین شما می توانید از خدمات اجاره ون، اتوبوس نیز استفاده نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار