تکذیب شایعه ابتلای کادر درمانی گیلان به ویروس کروید19

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص ابتلای ۵۰ درصد از کادر درمانی استان گیلان به کرونا گفت: کسانی که چنین مطالبی را مطرح می‌کنند باید پاسخگوی مطالب خود باشند و دانشگاه علوم پزشکی چنین اتفاقی را تکذیب می‌کند.

به گزارش ذاکرنیوز، محمدرضا نقی پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه باید در شرایط بحران دوستان بر اساس استدلال و کارشناسی صبحت کنند، اظهار کرد: اخیراً یک کلیپ در فضای مجازی در خصوص باغ رضوان رشت پخش‌شده که نمی‌شود به آن استدلال کرد ولی بعضی از دوستان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که دو از واقعیت بوده و به نفع جامعه نیست.

  

او با اشاره به کذب بودن دفن اجساد به‌صورت روی هم در باغ رضوان رشت، گفت: مسؤولان باغ رضوان رشت از آن فردی که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است دعوت به عمل آورند تا با حضور در این باغ متوجه چگونگی دفن اجساد قرار گیرند زیرا مسؤولان باغ رضوان صحبت‌های آن فرد را تکذیب کردند.

  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اذعان به اینکه مبتلا شدن ۵۰ درصد از کادر و پرستاران استان گیلان به کرونا دور از واقعیت است، تصریح کرد: بنده نمی‌دانم این فرد از کجا و بر چه اساسی چنین مباحثی را بیان کرده و باید خودش پاسخگو باشد ولی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اول مبنا را بر روی صداقت گذاشته و بر همین اساس این صحبت‌ها را تکذیب می‌کند.

  

نقی پور با درخواست عاجزانه از مردم برای عدم تردد غیرضروری در معابر عمومی استان گیلان بیان کرد: در این شرایط همان‌طور که مسؤولان وزارت بهداشت بارها اعلام کردند تنها راه شکست ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال آن است و این امر بدون خود قرنطینه کردن مردم محقق نمی شود.

فارس

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار