کاروان هنری روایت حبیب در چهارمین سفر استانی خود وارد استان کرمانشاه شد و برای اولین ویژه برنامه، سفیر روایت حبیب را به عنوان اولین برنامه در شهر سرپل ذهاب برگزار کرد.

به گفته کارشناسان بنگاه داری بانک‌ها سبب رکود و گرانی مسکن در کشور شده و ازطرفی به زیان خود بانک‌ها نیز تمام می‌شود، اما با فروش این املاک هم بازار مسکن تاحدودی کنترل می‌شود و هم توان تسهیلات‌دهی بانک‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت مقام پرستار: بیمه سلامت از کارهایی مهمی است که در دولت‌سیزدهم پیگیری شد. شش میلیون نفر تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند.

دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.

رهبر انقلاب فرمودند: سیاست ایران در سه کشور عراق، سوریه و لبنان کارکرد پیدا کرد.

کیروش در حاشیه نشست خبری خطاب به خبرنگار بی‌بی‌سی: چرا مدام از ما سوالات سیاسی می‌پرسید؟چرا از ساوت‌گیت درباره کشتار کودکان افغانستان توسط دولت انگلیس نمی‌پرسید؟

شیولوچ، یکی از بزرگ‌ترین آتشفشان‌های کامچاتکا با ارتفاع قله ۳۲۸۳ متر، همچنان یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های در روسیه است.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، آلمان به بهانه این که آغازگر این جنگ بود، از حضور در تمام مسابقات ورزشی بین‌المللی محروم شد

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.

در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.

دستگاه مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق خبر داد ترکیه از صبح امروز ۲۵ حمله هوایی علیه مناطقی در شمال عراق و سوریه انجام داده و طی آن، ۳۲ عضو ی.پ.گ و پ.ک.ک کشته شدند.

ترامپ نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.

منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.

سید حیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو گفت: تسهیلات اختصاصی برای حمایت از صنایع داروسازی، ۱۵ هزار میلیارد تومان است.