اوجی وزیر نفت گفت: در حال حاضر شرکت‌های توانمند روسی در ۷ میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و «نواک» معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی در بانک مرکزی تشکیل دادیم.

جشن بزرگ فرهنگ و هنر ایل بهمئی با حضور مردم در دیشموک برگزار شد.

در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.

رئیس‌جمهور بلاروس هم اکنون به‌منظور انجام «یک سفر کاری» وارد مسکو شد.

گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این جلسه کلیات برنامه مشترک دستگاه‌های دولتی برای مهار تورم و رشد تولید در ۱۰ بند تأیید و مقرر شد که تا پایان هفته برای اجرا ابلاغ شود.

هم اکنون سوریه با گذر از بحران چندین‌ساله ، ایران را به‌عنوان کشوری که در سال‌های بحران در کنار خود دیده، به‌عنوان گزینه جدی برای بازسازی خود می‌بیند.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: ما به هیچ وجه میزان فعالیت اقتصادی میان ایران و سوریه را متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نمی‌دانیم.

حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه بازرگانان ایرانی و سوری گفت: اراده دو کشور ایران و سوریه بر توسعه روابط تجاری و سیاسی و اقتصادی در همه حوزه‌هاست.

سفر امروز ابراهیم رئیسی به سوریه که اولین سفر یک رئیس‌جمهور ایران از سال2011 به این کشور است، دارای ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی است.

قسمتی از مستند در لباس سربازی درباره ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی را تماشا میکنید.

یک قطار حامل باطری لیتیومی روز پنجشنبه از ریل خارج شد؛ دو واگن آن در رودخانه می‌سی‌سی‌پی سقوط کرد و چهار نفر زخمی شدند.

دونالدترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد در صورتی که خود او به قدرت بازنگردد، آمریکا دچار هرج و مرج خواهد شد.

مردم پاریس در ادامه تظاهرات خود، امروز نیز به‌صورت گسترده در پایتخت این کشور به‌خیابان‌ها آمده و علیه دولت «ماکرون» شعار سردادند.