منابع خبری گزارش دادند که ارتش سوریه مانع ورود یک کاروان نظامی آمریکا به مناطق تحت کنترل دمشق شده‌ و نظامیان آمریکایی را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

یکی از همسنگران شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برای داعش رجزخوانی کرد.

مردم کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان در شب اربعین به عزاداری پرداختند.

برنامه مجازی «روزشمار ماه صفر» از سلسله جلسات ویدئویی است که حجت الاسلام ناصر رفیعی همزمان با آغاز ماه صفر در صفحه اینستاگرام خود برگزار و به تشریح وقایع تاریخی ایام صفر می‌پردازد.

سربازان تک تیرانداز یمنی در جبهه‌های مختلف جنگ تروریست‌های وابسته به سعودی و امارات، همچنین مزدوران سودانی غیر سودانی را مورد هدف قرار می دهند.

یکی از طراحان طرح فضای مجازی مجلس در پاسخ به شبهات و ابهامات پیرامون این طرح که این روزها در شبکه های اجتماعی عنوان می شود گفت: در این طرح قرار نیست هیچ شبکه اجتماعی و کسب و کاری فیلتر شود.

یک فروشنده دوره گرد که شباهت عجیبی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دارد در حال فروش بستنی و آواز خواندن در خیابان‌های ساهیوال پاکستان مشاهده شد.

رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌ای فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تشریح فعالیت‌های سامانه مودیان به شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی تاکید کرد و گفت‌: اقتصاد زیرزمینی آفتی ...

رئیس جمهور آمریکا سوتی عجیبی درباره مرز کشور مکزیک هنگام سخنرانی خود داد.

رسانه‌های عراقی خبر دادند یک کاروان خودرویی در "البوکمال" سوریه پس از خروج از مرز عراق هدف گرفته شده‌است.