شبکه الجزیره قطر در پی شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار این شبکه در فلسطین به ضرب گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این فیلم لحظه هدف قرارگرفتن «شیرین ابو عاقله»، خبرنگار الجزیره را مشاهده می‌نمایید.

رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین و کارگزاران نظام گفت: یک حرف نصیحت‌آمیزی به آقایان سعودی دارم؛ چرا جنگی را که یقین دارید در آن پیروز نمیشوید ادامه میدهید؟

خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: طرف ثالثی در برجام نداریم؛ بایدن میراث شکست خورده ترامپ در برجام را دنبال می‌کند.

رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند: ما حق نداریم هیچ کدام از این عناصر قدرت را به خیال اینکه این مثلاً با فلان عنصر دیگر منافی است قطع کنیم.

راهپیمایی مردم استان تهران در حمایت از مردم مظلوم یمن در برابر ائتلاف عبری عربی برگزار شد.

در جنگی نابرابر بسیاری از میراث تاریخی یمن تخریب و غارت شده است و دشمنان این کشور تعدادی از آثار این کشور را در جریان جنگ ها ازین کشور خارج کردند.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: آنچه در یمن اتفاق می‌افتد، یک تراژدی انسانی است که با محاصره انسانی در حال وقوع است.

علی ایرلو فرزند شهید حسن ایرلو گفت:قبل از اینکه پدرم به یمن برود، شهید سلیمانی نوید این شهادت را داده بودند و به مادرم گفتند اگر حاج حسن آقا به یمن بروند دیگر بر نمی‌گردند و شهید خواهند شد.

به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کاروان هنری روایت حبیب از سردیس حاج قاسم سلیمانی در اصفهان رونمایی کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد: پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم مقابله کرد. این حمله خسارت جانی نداشت.

به رغم ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله به یک محموله تسلیحاتی در سوریه،منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های تل‌آویو محموله یک حاوی مواد غذایی را دربندر لاذقیه هدف حمله قرار دادند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: هر مسکنی که بیش از ۱۲۰ روز خالی باشد، مشمول مالیات می‌شود.

عملیات آزادسازی سوسنگرد در بیست و ششم آبان ماه سال ۵۹ یعنی حدود پنجاه روز از گذشت حمله ناجوانمردانه رژیم بعث به خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

مدیرکل دفتر طراحی و فرآیندهای سازمان امور مالیاتی گفت: به محض دریافت اطلاعات لازم از موٌدیان، برای مطالبه مالیات اقدام می کنیم.

تصاویری از دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با جاسوسان آمریکایی که در لانه جاسوسی بازداشت شده بودند را مشاهده می کنید.