بایدن در جمع خبرنگاران گفت: من به بیش از ۱۴۰ کشور جهان سفر کرده ام؛ خیلی راحت بگویم: تمام دنیا لکه (وصله) روی شلوار جین ما هم نیستند!

رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.

رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.

اهالی روستای قنات ملک سه سال بعد از شهادت حاج قاسم همچنان دلتنگ سردار دلها هستند.

حضور قالیباف رئیس مجلس در صف زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

روایت امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازتذکر و تحسین سردار سلیمانی از حسن روحانی رئیس جمهور سابق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

مراجع تقلید در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.

آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.

رویترز به نقل از داده‌های رسمی گزارش داد که هند در ماه دسامبر برای دومین ماه متوالی بزرگترین خریدار نفت خام روسیه باقی خواهد ماند.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.

وزیر دارایی و امور اقتصادی گفت: اگرچه تا آبان ماه به دستگاه‌ها برای صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها فرصت داده شده بود اما برخی از دستگاه‌ها همکاری لازم را نداشتند.

علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در چند ماهه ابتدایی سال ۳۲.۱ میلیارد دلار معامله ارز در این سامانه انجام شده که ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی، ارز حاصل از فروش نفت و گاز و میعانات را طبق قانون بودجه خریداری می‌کند و در اختیار دولت قرار می‌دهد. فروش این ارزها در بازار تحت کنترل است.

مقام‌های اوکراینی از وقوع چند انفجار در کی‌یف خبر داده و گفته‌اند دو ساختمان دولتی در مرکز پایتخت، هدف حملات پهپادی روسیه قرار گرفته‌اند.

در این فیلم حمله موشکی روسیه به دفتر ریاست جمهوری اوکراین را مشاهده می‌نمایید. منابع خبری تا کنون از میزان تلفات و خسارات وارده خبری ندادند.

صنعت بیمه در سال گذشته بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان پرداخت کرده که نشان از توانمندی این صنعت در کشور است.