توضیحات احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت را در خصوص بدهکاران بانکی را مشاهده می‌کنید.

خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ورود بانک مرکزی به بازار سکه اثر مثبت داشت؛ اما افزایش قیمت‌های جهانی سبب رشد مجدد تقاضا شد.

توضیحات محمد طاهر رحیمی کارشناس سیاست گذاری اقتصادی در خصوص برنامه بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را مشاهده می‌کنید.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه و همچنین بخش‌های زیادی از سوریه را به لرزه درآورد.

پس از گذشت چندین ماه از تذکر سازمان امور مالیاتی نسبت به فرار مالیاتی پزشکان، هم‌چنان برخی از پزشکان از نصب کارتخوان در مطب خود امتناع می‌کنند.

مرکز موسیقی حوزه هنری و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی نماهنگ «تاروپود» را با اجرای گروه موسیقی کانون محمدیه را منتشر کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.

در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد.

مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد گفت: گر مردم شکایت و گزارشی از تخلف بانک ها در بخشنامه های ابلاغی دارند می‌توانند شکایت خود را در سایت وزارت اقتصاد در قسمت بازرسی بارگزاری کنند.

در پی فرو ریختن یک ساختمان پنج‌طبقه در شهر حلب، ۱۰ نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست داده‌اند. علت حادثه نشت آب بوده و نیروهای امدادی در تلاش برای خارج کردن ساکنان ساختمان هستند.

پلیس آلمان با فعالان اقلیمی که معترض به گسترش فعالیت یک معدن زغال سنگ در آلمان بودند، درگیر و دست به باتوم شد.

منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.

رویداد دختران فاطمی که به همت هنر هیئت و اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به مدت سه روز همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

مرحله استانی جشنواره بداهه نویسی «مشق مادرانه» در حوزه هنری قم برگزار شد.

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.

توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.