پیشکسوت کشتی فرنگی می‌گوید من به جام‌جهانی کاری ندارم، اما اعتقادم این است مسابقه‌ای که روسیه در آن نباشد ارزش خاصی ندارد، همانطور که اگر ایران در مسابقات نباشد همین حالت است.

باشگاه ناپولی ایتالیا اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به جذب بازیکنان روسی ندارد.

مدیر هنری جشنواره فرهنگی هنری «جزیره فوتبالی» تازه ترین جزئیات بخش «موسیقی» و «سرود» این رویداد مرتبط با جام جهانی فوتبال را تشریح کرد.

سرمربی پیشین تیم‌ ملی ایران و پرسپولیس، دوره جدیدی از دوران مربیگری خود را در کشور کانادا آغاز کرد.

تیم فراری ایتالیا ماشین قهرمانی میشائیل شوماخر آلمانی در فرمول یک 2003 را می‌فروشد.

نماینده ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی سابر در تهران به مدال برنز رسید.

امروز رقابت‌های موتورکراس کشوری زنان در شهرستان تاکستان برگزار شد و در نهایت تیم‌های تهران، توابع تهران و استان قزوین به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در حالی که قرار بود تیم بانک شهر این هفته در رامسر از حریفش در لیگ برتر آزاد پذیرایی کند، برگزاری مسابقه با مقاومت البرز به سالن سیدرسول حسینی منتقل شد.

ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.

هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B امروز بین تیم های بانک شهر و مقاومت البرز، در شهر ساری پیگیری شد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد در مبارزه دور رفت هفته سوم این مسابقات شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل تیم مقاومت البرز تجربه کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به شادی نکردن بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی سوپرجام گفت: هنوز چند روز از حمله وحشیانه داعش به هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ نگذشته و در این شرایط نمی‌توانیم شادی کنیم.

کاپ قهرمانی مهمترین رویداد فوتبال جهان آن‌قدر باارزش است که حتی قهرمان این تورنمنت هم شانس حفظ نسخه اصلی آن را در ویترین افتخاراتش ندارد.

نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.

مدیر باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ از تعویق دیدار دوستانه با سپاهان در ایران خبر داد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز دیدارهایش در مسابقات قهرمانی جهان، برگزارکننده یک یا دو دیدار تدارکاتی در محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود.

با رونمایی از توپ فینال جام جهانی برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که مگر توپ نیمه‌نهایی با توپ بقیه بازی‌ها فرق دار ...