تیم والیبال اورال اوفا در هفته هشتم لیگ برتر والیبال روسیه مقابل مینسک به پیروزی رسید.

هواداران فوتبال در روسیه قهرمان جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کردند.

تیم ملی فوتبال روسیه همزمان با آغاز جام جهانی 2022 برابر ازبکستان به تساوی رسید.

آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که با دوبنده تیم بانک شهر در لیگ برتر به میدان رفت گفت: موفقیت در این پیکارها را مدیون راهنمایی و تجربه رضا یزدانی هستم.

آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: راه و روش موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و شکست قهرمان نامدار روس را رضا یزدانی به من آموخت.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.

تیم ملی فرانسه ممکن است اولین بازی خود در جام جهانی 2022 را بدون حضور ستاره رئال مادرید انجام دهد.

بیست‌و‌دومین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال در حالی در قطر آغاز می‌شود که هیاهو و حواشی مربوط به آن به مراتب بیشتر از ادوار قبلی این رویداد بزرگ بوده است.

مربی تیم بانک شهر پس از نایب قهرمان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به برخی اتفاقات که باعث ناکامی آنها در فینال شد، انتقاد کرد.

پرونده لیگ برتر کشتی آزاد در شرایطی بسته شد که در مرحله پایانی سه ملی‌پوش در 4 مبارزه شکست خوردند و از بین 8 خارجی‌ حاضر هم دو شکست رقم خورد.

مربی تیم کشتی بانک شهر گفت، رد پای یک نفر پشت این قضیه است که هر سال یک ملی‌پوش این تیم در مرحله پایانی لیگ وزن‌کشی نمی‌کند.

مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.

تیم بانک شهر در دومین مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد موفق به شکست تیم هوتن شده و حریف تیم بلیش در فینال مسابقات شد.

تیم بانک شهر حریف تیم پتروپالایش بلیش تاکستان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد ایران شد.

در دومین مبارزه نیمه نهایی لیگ برتر آزاد هر سه قهرمان جویباری در ترکیب دو تیم مقابل حریفان‌شان به برتری رسیدند.

با رونمایی از توپ فینال جام جهانی برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که مگر توپ نیمه‌نهایی با توپ بقیه بازی‌ها فرق دار ...