هانسی فلیک 26 بازیکنی که قرار است او را در سفر به قطر برای شرکت در بیست‌و‌دومین دوره جام جهانی همراه کنند را مشخص کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال ایران معتقد است اگر مربی کروات سابق تیم ملی اخراج نمی‌شد، او در تمامی بازی‌های جام جهانی فرانسه به میدان می‌رفت.

محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.

پرونده مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری دو دیدار در استان مازندران بسته می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهند شد.

بانک مرکزی قطر به مناسبت میزبانی این کشور از جام جهانی ۲۰۲۲ اسکناسی یادبود را به چاپ رساند.

فدراسیون کاراته مربیان سازنده و قهرمان پرور که در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بهترین عملکرد را داشتند، تحت بیمه درمان و بازنشستگی قرار داد.

سومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان با کامل شدن دیدارهای مرحله گروهی در بخش مردان و برگزاری 7 دیدار در بخش بانوان پیگیری شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه پس از درخشش در اولین تجربه‌ حضورش در جام جهانی، این بار قصد دارد در قطر عملکرد تأثیرگذار دیگری از خود بر جای بگذارد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف بارسلونا می‌رود و بایر لورکوزن با سردار آزمون هم با

فدراسیون فوتبال ازبکستان به خبر رسانه‌های اروپایی مبنی بر فشار از سوی فیفا برای عدم برگزاری بازی دوستانه با روسیه همزمان با آغاز جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

ستاره پیشین برزیلی باشگاه بارسلونای اسپانیا به خاطر تلاش برای پذیرش تابعیت روسی در کشورش به صورت گسترده‌ای محکوم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه پیشنهاد هدایت ارمنستان را رد کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای کاهش مصرف انرژی در این قاره به دنبال بحران گسترده‌ای که پیش آمده، فراخوان داد.

تیم کشتی آزاد بانک شهر برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر با ۲ کشتی‌گیر عنواندار روس قرارداد بست.

زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.

مستند سینمایی «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله ‌کرم رضائی‌زاده از روز چهارشنبه ۱۸ آبان در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

با رونمایی از توپ فینال جام جهانی برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که مگر توپ نیمه‌نهایی با توپ بقیه بازی‌ها فرق دار ...