در اساسنامه جدیدی که مدیران پروژه سوپرلیگ فوتبال اروپا تدوین کرده‌اند، هیچ جایی برای نمایندگان انگلیس وجود ندارد.

حسن یزدانی در فاصله حدودا دو هفته بعد از آنکه آمادگی بالایش را در تورنمنت زاگرب به رخ حریفانش کشید، تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان همراهی خواهد کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد بانک شهر از میزبانی این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های جهان خبر داد و تاکید کرد به دنبال برگزاری این پیکارها با حضور تیم‌های خارجی به بهترین شکل ممکن هستند.

تفاهم نامه فدراسیون کشتی و حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، با حضور رئیس حوزه هنری و رئیس فدراسیون کشتی امضا شد.

نام بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوریه و فرزند او در فهرست قربایان زلزله اخیر این کشور قرار گرفت.

به دنبال تصمیم اخیر کمیته بین‌المللی المپیک درباره روسیه شش ورزشکار این کشور مجوز شرکت در مسابقات جهانی تحت وضعیت بی‌طرف را دریافت کردند.

آلمان موضع خود را درباره تحریم احتمالی المپیک 2024 در صورت حضور ورزشکاران روسیه مشخص کرد.

مجوز بازی دوستانه نمایندگان فوتبال ایران و روسیه از سوی نهاد‌های بین‌المللی صادر شد.

تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در بازی نفس‌گیر که دو ساعت و سی دقیقه به طول انجامید در برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

یکی از پایگاه‌های خبری اسپانیا مدعی شده است که سرمربی سابق رئال مادرید در مسیر تبدیل شدن به سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نمایندگان مجارستان و ترکیه قهرمانی بخش پسران و دختران را به خود اختصاص دادند.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.

رئیس جوان و چینی باشگاه اینتر خطر زندانی شدن را بیخ گوش خود حس می‌کند.

تیم والیبال زنیت کازان در فصل جاری لیگ برتر روسیه در صدر جدول قرار دارد.

رئیس کمیته سازماندهی المپیک 2024 در پاریس به اخبار گسترده تحریم این مسابقات از سوی کشورهای اروپایی در صورت حضور ورزشکاران روسیه وبلاروس واکنش نشان داد.

با رونمایی از توپ فینال جام جهانی برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که مگر توپ نیمه‌نهایی با توپ بقیه بازی‌ها فرق دار ...