۲ جوان رسانه‌ای فارس در جمع ۲۵ جوان برتر استان

مراسم تجلیل از ۲۵ جوان برتر استان فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی برگزار شد.

طی آئینی و با حضور مسؤولان استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در استان فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، ۲۵ جوان برگزیده استان فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی مشخص و تجلیل شدند.

در بخش فیلم مهدی محرابی و احسان دهقانی و در بخش ادبیات سجاد حیدری قیری، نسرین علوی نیا و رضا طبیب‌زاده، در بخش کارآفرینی محمد صداقتی جهرمی و لیلا کشاورزی و در بخش ورزش زینب حسن‌پور، مهتاب نبوی و میثم جوانانی بودند که تجلیل شدند.

محمد سیاره، مریم مرادی و دانیال طهماسبی‌نژاد به عنوان کنش‌گر رسانه و فضای مجازی و فرید آوجی در حوزه موسیقی دیگر جوانانی بودند که از آنها در این مراسم تقدیر شد و از میثم شمس در حوزه فعال اجتماعی و از فاطمه غیاثی به عنوان تنها زن برگزیده در حوزه دانش بنیان تقدیر به عمل آمد.

در بخش علمی و در حوزه دانش‌بنیان سید علیرضا موسویان، مهرزاد نام‌آور و در بخش فعال جهادی ستاره نصرالهی تجلیل شده و سجاد اکبرپور، احسان بردبار و فاطمه غیاثی نیز به عنوان جوانان برتر مورد تجلیل قرار گرفته و در حوزه موسیقی نیز محمدصادق حسین‌زاده، آرش منور صادق و فرید اوجی به عنوان جوانان برتر فارس انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار