حضور پررنگ گروه‌های تجاری خارجی در غرفه خراسان جنوبی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از حضور پررنگ شخصیت‌ها، رسانه‌‌های خارجی و گروه‌های تجاری در غرفه خراسان جنوبی همزمان با دومین روز برپایی نمایشگاه اکسپو 2024 خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2024 حضور شخصیت‌ها و رسانه‌های خارجی و گروه‌های تجاری را در غرفه استان داشتیم.

وی با اشاره به حضور وزیر کشور در غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو 2024 و ارائه توضیحاتی درخصوص زنجیره‌های ارزش استان، افزود: معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در دومین روز نمایشگاه اکسپو 2024 شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

به گفته وی؛ جلسات بازاریابی«بی تو بی» با حضور سرمایه‌ گذاران در حوزه‌های زنجیره‌های ارزش و ظرفیت‌های استان برگزار شد.

جعفری افزود: از شبکه العالم و... ارتباطاتی برقرار شد تا فعالیت‌‌های استان خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو 2024 را به نمایش بگذارند.

وی به انجام دو مصاحبه با وزارت خارجه در زمینه طرح تکام (توانمندهای کارآفرینی با تمرکز بر روستا و عشایر) و مهاجرت معکوس روستاییان، کلیت نمایشگاه، زنجیره‌‌های ارزش، هدف از حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه و همچنین ارتباط مؤثر با شبکه خاوران برای اطلاع‌ رسانی به مردم استان به عنوان دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار