هنر انقلاب باید هنرمندانه معرفی شود

فرمانده سپاه کربلا مازندران با گلایه از اینکه هنرمندان انقلاب هنرمندانه معرفی نمی‌شوند گفت: در قالب هنر مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی را به جامعه هدف نشان دهیم.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان با اشاره به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم و گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی اظهار داشت: امروز هنر انقلاب در عرصه‌های مختلف معرفی می‌شود و می‌توانیم در عرصه‌های مختلف در قالب هنر مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی را به جامعه هدف نشان دهیم.

وی با گلایه از اینکه جریان انقلابی و هنرمندان هنرمندانه معرفی نمی‌شوند افزود: به دنبال شادی مردم هستیم و کسی نمی‌تواند با هنر انقلابی مخالفت کند. بسیج هنرمندان باید عرصه را برای معرفی هنرمندان انقلابی مهیا کند.

مسلمی گفت: در حوزه نویسندگی کمترین حق‌الزحمه را پرداخت می‌کنیم و در حوزه تئاتر به علت نداشتن سالن تئاتر در شهرستان‌ها هنرمند انقلابی معرفی نمی‌شود.

وی بر لزوم فراهم کردن امکانات برای هنرمندان تأکید کرد و گفت: کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها باید تولیدات خود را در سال جاری ارائه کند.

مسلمی با تاکید بر پتانسیل‌های مازندران در حوزه تئاتر کشور خاطرنشان کرد: باید هنر واقعی انقلاب به شیوه دلنشین برای مردم ارائه شود. باید بتوانیم فرزندان هنرمند انقلاب را به مردم معرفی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: امروز برنامه‌های فرهنگی باید در جامعه جایگاه تخصصی پیدا کند و روش‌های جدیدی در حوزه فرهنگی ایجاد شود تا هنر انقلاب نمود پیدا کند.

در این مراسم کتاب صوتی «ما پنج نفر» و «کوپه» از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه شعر فارسی«اتاقی دور از خانه»، «اشک انار» و مجموعه اشعار مازندرانی «الب سو» با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  رونمایی شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار