نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و سوغات در قزوین برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برگزاری نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و سوغات قزوین هم‌زمان با ایام مبارک عید سعید فطر در دولتخانه صفوی خبر داد.

سیدمیثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و شروع موج جدید سفر‌ها گفت: در ایام پیش رو با هدف حمایت از فعالان عرصه صنایع‌دستی و معرفی و فروش محصولات تولیدی این حوزه به گردشگران نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی به‌مدت سه روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ فروردین در دولتخانه صفوی برپا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان افزود: در این نمایشگاه آثار صنعتگران در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در کنار سوغات استان به‌معرض نمایش و فروش در خواهد آمد و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ با حضور در محوطه کاخ چهلستون از این نمایشگاه بازدید کنند.

حصاری ادامه داد: همچنین در ایام عید سعید فطر نمایشگاه صنایع‌دستی شهرستان آوج نیز در کاروانسرای شاه‌عباسی تاریخی این شهرستان میزبان گردشگران و علاقمندان است.

وی ضمن دعوت از گردشگران برای بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی یادآور شد: بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی قزوین در کاروانسرای سعدالسلطنه، عمارت داعی و خانه صنایع‌دستی قزوین در خانه تاریخی رئوفی و کارگاه‌های تولید محصولات در آب‌انبار مسجد جامع و سردر عالی‌قاپو نیز در این ایام دایر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار