یک تولید کننده:

نقش قوانین مالیاتی در رونق تولید پررنگ است

گچساران - ایرنا -مدیرعامل کارخانه روغن کشی گچساران به معافیت ۱۰ساله مالیاتی این طرح احداثی در منطقه کم برخوردار اشاره کرد و گفت:اعمال بخشودگی های مالیاتی  تا زمان به ثمر رسیدن طرح های اجرایی  و کسب درآمد راهگشای رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا،شهرام هندیجانی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تعامل اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با بخش تولید سازنده و حمایتی  برای بالفعل سازی ظرفیت های رونق تولید است. 

وی ظرفیت اسمی کارخانه روغن کشی گچساران در قالب دو واحد را حدود ۲۰۰ تن اعلام کرد و اضافه کرد: در این کارخانه ۱۲۰ نفر مشغول به کار هستند.

کارخانه روغن نباتی گچساران سال۱۳۹۷ در  زمینی به مساحت۱۰ هکتار به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل کارخانه روغن خوراکی گچساران تاکید کرد: انواع روغن در اندازه های مختلف در کارخانه روغن کشی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی بیان کرد:کارخانه روغن کشی گچساران همچنین بطری مصرفی خود را تولید می کند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به عادلانه بودن نظام مالیاتی درجهت حمایت از تولید اشاره کرد و گفت:هم در فرایند سرمایه گذاری و هم درعرصه تولید، وصول مالیات متناسب با شرایط اقتصادی و درآمد تولید انجام می شود .

محمد علی غفاری فعالان اقتصادی و اقتصاد پویای بخش خصوصی  را بازوی توانمند دولت درجهت توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: حمایت از بخش تولید مقوله راهبردی برای دولت است.

وی بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی برای تحقق اهداف رونق تولید و اشتغال رویکرد تعاملی و قانون مداری را با اشخاص حقیقی و حقوقی دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار