طرح راوی صادق با هدف معرفی پیشرفت‌های سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال طرح جدیدی به نام «راوی صادق» را در سیستان و بلوچستان باهدف معرفی پیشرفت‌های استان برگزار می‌شود.

  مصطفی سیاسر در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی وظیفه ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی هنرمندان و کشف استعدادهای برتر را دارد و هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای معرفی و تبیین آثار هنرمندان فاخر استان است.

 وی افزود: از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه برنامه‌های مرتبط با هفته هنر انقلاب اسلامی در زاهدان اجرا و در این هفته هفت برنامه فرهنگی در مرکز سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این هفته نمایش فیلم و پویانمایی‌های ایلیا، مسافری از گانورا، آسمان غرب و آپاراچی برای عموم مردم و فعالان فرهنگی به‌صورت گسترده و رایگان اکران دارد.

 وی ادامه داد: دیدار و گفتگو استاندار سیستان و بلوچستان با منتخبینی از هنرمندان استان، معرفی چهره برتر سال، تقدیر هنرمندان فعال وطرح مستند از مفاخر و شهدای استان از جمله برنامه‌های این هفته در زاهدان است.

 سیاسر روایت‌نویسی خوب و درست توسط هنرمندان را مانع از ناامید کردن مردم توسط رسانه‌های معاند دانست و گفت: اگر موضوعات به‌خوبی روایت شوند، اثربخشی ویژه‌تری در جایگاه خود خواهند داشت.

وی ادامه داد: امسال طرح جدیدی به نام «راوی صادق» را در سیستان و بلوچستان باهدف معرفی پیشرفت‌های استان برگزار می‌شود. در این طرح مجموعه‌ای از روایت‌نویسان استان و کشور در مناطقی مشخص شده حضور پیدا کرده و اتفاقات آن مکان را روایت می‌کنند.
 
 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در استان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های مختلف فیلم‌نامه‌نویسی، طنز، تولید فیلم و تئاتر از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان است.
 
 این مسئول در پایان اظهار کرد: در حوزه تولیدات تصویری نیز مجموعه‌ای از مستندات و فیلم‌های داستانی از مفاخر استان باهدف معرفی ظرفیت‌های بومی، فرهنگی، ورزشی تولید خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار