دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین تکلیف 26 کانتینر در سیرجان

رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به شهرستان سیرجان، از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت انبار‌ها رصد شد.

 به گزارش ذاکرنیوز، ‌در جریان سفر ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی به شهرستان سیرجان، از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت انبار‌ها رصد شد. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد که میزان قابل توجهی از کالا‌ها تعیین تکلیف شده است.

در این بازدید، دستوراتی برای تعیین تکلیف 26 کانتینر که دو هفته قبل برای فروش از بندرشهید رجایی در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته بود، صادر شد.

بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از معدن گل گهر سیرجان

خدائیان با حضور در مجتمع صنعتی گل گهر سیرجان از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این بازدید طی گفت‌و‌گویی با خبرنگاران گفت: در این بازدید مدیران این مجموعه مسائل و مشکلات خود را بیان کرده اند. انصافا توفیقات خوبی در این معدن حاصل و اقدامات خوبی در راستای کاهش خام فروشی صورت گرفته و زنجیره استخراج سنگ و تبدیل به فولاد ایجاد شده که باعث ارزش افزایی می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: همچنین این معدن در کمک به مردم منطقه تحت عنوان مسئولیت اجتماعی توفیق داشته و بررسی‌های ما نشان می‌دهد اقدامات خوبی به جهت احداث بیمارستان، مراکز تفریحی و آسفالت معابر انجام داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که سایر بنگاه‌های اقتصادی مانند معادن به شکلی عمل کنند که مسئولیت اجتماعی در جای خود بکار گرفته شود.

در ادامه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مجتمع تفریحی گهر پارک که از محل مسئولیت اجتماعی معدن گل گهر احداث شده، بازدید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اداره ثبت اسناد سیرجان بازدید کرد

خداییان رئیس سازمان بازرسی عصر امروز از اداره ثبت شهرستان سیرجان بازدید کرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگو با رئیس و کارکنان اداره ثبت اسناد مشکلات این اداره کل را بررسی کرد و جهت رفع مشکلات راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار