تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان از تعیین چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان طی هفته آینده خبر داد.

مصطفی سیاسر در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان برگزار شد، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفت عنوان برنامه، در هفته هنر انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام، معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در استان است که در اختتامیه برنامه‌های این هفته معرفی و از وی تجلیل خواهد شد، در حال حاضر فرد طی نشست‌هایی با حضور اعضا از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چند هنرمند پیشکسوت، صدا و سیما و غیره، شناسایی شده، اما تا زمان برگزاری اختتامیه نام وی را اعلام نخواهیم کرد.

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تجلیل از ۲۵ هنرمند شاخص، دیدار هنرمندان و فعالان هنر با استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های مهم این ایام است.

وی گفت: وظیفه حیاتی حوزه هنری انقلاب اسلامی، ترمیم کاستی‌ها، بیان تحول‌ها و اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم است.

سیاسر افزود: توجه به مسائل کشور دوست و همسایه پاکستان نیز در دستور کار قرار گرفته و در سال جاری برنامه‌هایی با همکاری نهاد‌های فرهنگی با موضوعیت پاکستان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به همزمانی ایان هفته هنر انقلاب اسلامی با ایام عید فطر، برنامه‌های این هفته در استان از ۲۶ تا ۳۰ فروردین در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد طی سال گذشته و طرح‌ها و اقدامات آینده پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار