انتشار فراخوان دومین جشنواره شعر طنز عدلیه در یزد

مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزداز فراخوان دومین جشنواره شعر طنز عدلیه در استان با عنوان دادخند خبرداد.

مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزد گفت: دومین جشنواره شعر طنز قوه قضائیه در استان یزد با عنوان «دادخند» به همت دادگستری کل استان یزد و با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به میزبانی شهر میراث جهانی یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و ایجاد زمینه‌های ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی همچون هنرمندان، نویسندگان، شاعران و طنزپردازان برگزار خواهد شد.

او شناخت سختی‌های کار قضایی و ایجاد دیدی واقع بینانه از تلاش‌های قوه قضاییه، تقویت ارتباط مردم با عدلیه، استفاده از ظرافت، دقت و نگاه خاص شعرا و هنرمندان برای اطلاع‌رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار به منظور ارائه آموزش‌های پیشگیرانه، کشف استعداد‌های ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزدبا اشاره به انتشار فراخوان جشنواره گفت: این رویداد ادبی در سه بخش عمومی، قضایی ویژه برگزار می‌شود. 

پرنیان اظهار داشت: شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان تا پایان روز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳فرصت دارند آثار نثر و نظم خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه www.adlieyazd.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار