هفته سی ام لیگ برتر فوتبال؛

۳ میهمان ویژه در جشن قهرمانی استقلال

جشن قهرمانی استقلال در حالی امشب برگزار می‌شود که این مراسم ۳ میهمان ویژه دارد.

به گزارش ذاکرنیوز ، امشب و پس از دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان مراسم جشن قهرمانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و استقلالی‌ها برای این مراسم میهمانان ویژه‌ای دارند.


از جمله میهمانان ویژه این مراسم می‌توان به دو بازیکنی اشاره کرد که در میانه راه و به صورت ناخواسته از این تیم جدا شده و به لیگ یک پیوستند اما هرگز فرصت بازی پیدا نکردند. این دو بازیکن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی هستند که به دلیل اعزام به خدمت سربازی بعد در نیم فصل دوم و بعد از بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات از این تیم جدا شدند.


تلاش‌هایی از سوی باشگاه استقلال برای حضور این دو بازیکن در مراسم جشن قهرمانی استقلال صورت گرفته که در صورت موافقت باشگاه ملوان، یزدانی و مرادمند هم امشب می‌توانند به عنوان میهمان افتخاری در این مراسم حضور یافته و با پیراهن استقلال جوایز ویژه و مدال‌های خود را دریافت دارند.


همچنین فرزاد مجیدی دستیار فرهاد مجیدی که از چندی پیش با تشخیص سرمربی از این تیم کنار گذاشته شد، ممکن است امشب به عنوان یکی از میهمانان ویژه در این مراسم حضور یافته و همراه با دیگر استقلالی‌ها در این جشن شرکت نماید.


دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار