مدیرکل روستایی گلستان:

۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی در روستاهای گلستان برگزار شد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از برگزاری ۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی با عنوان «جشنواره‌های فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا» در روستاهای استان از ۲۶ اسفند تاکنون خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز، سیدکمال محب حسینی بعدارظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ایام مبارک ماه رمضان و آغاز زودهنگام سفرهای نوروزی، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، در راستای بهره‌گیری از این فرصت با هدف افزایش نشاط اجتماعی، توسعه گردشگری، شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی روستاها، نسبت به برگزاری ۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی با عنوان «جشنواره‌های فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا» در روستاهای استان اقدام شد.


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: بر همین اساس از ۲۱ اسفند سال گذشته تاکنون، سه کمپ نوروزی و ۲۱ جشنواره به همت دهیاران و شورای اسلامی روستاها و با پیگیری بخشداری‌ها و نظارت فرمانداری‌ها در روستاهای سطح استان برگزار شد.


وی با اشاره به تشکیل ستادهای نوروزی در ۹۲۰ روستای استان، گفت: پاک‌سازی ورودی روستاها، شست و شوی معابر و المان‌ها، پاک‌سازی تفرجگاه‌ها، ساماندهی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی، نصب بنرهای تبریک سال نو، تبلیغ و معرفی پویش منفی ۱۰ و بنرهای فرهنگ‌سازی در راستای کاهش تصادفات از مهم‌ترین اقدامات کمیته روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.


محب حسینی بیان کرد: به علت تأثیرگذاری پویش منفی ۱۰ در کاهش تصادفات نوروز سال گذشته و مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بنرهای اطلاع‌رسانی پویش منفی ۱۰ در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در ۲۰۰ روستای حاشیه جاده اصلی نصب شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار