۱۵ شهریور، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در فارس

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده در فارس ۱۵ شهریور ماه امسال است.



به گزارش ذاکرنیوز، ناصر هاشمی مدیر کل امور مالیاتی استان فارس، بیان کرد: مودیان مالیات برارزش افزوده تا ۱۵ شهریور ماه امسال فرصت دارند از طریق سامانه الکترونیکی www.evat.ir نسبت به تکمیل اظهارنامه دوره بهار ۹۹ و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

او، بیان کرد: براساس قانون مالیات‌های مستقیم، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند تا ۱۵ روز پس از پایان هر فصل نسبت به تکمیل اظهارنامه دوره مربوطه اقدام کرده که درغیر این صورت مشمول جریمه می شوند و با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا این مهلت تا ۱۵ شهریورماه امسال تمدید شده است.

هاشمی، تصریح کرد: بر این اساس، امکان برخورداری صد درصد بخشودگی جریمه تسلیم نکردن اظهارنامه در موعد مقرر و  جریمه تاخیر در مدت یاد شده با درخواست کتبی برای مودیان فراهم است و اداره های امور مالیاتی استان همکاری لازم را برای ارائه تسهیلات مالیاتی به مودیان  مالیاتی، به ویژه گروه‌های آسیب دیده از شرایط ایجاد شده ناشی از بیماری کرونا به عمل آورند.


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس پرداخت مالیات برارزش افزوده را در راستای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی مهم دانست و ادامه داد:  نقش مالیات برارزش افزوده در توسعه و رفاه عمومی انکارناپذیر است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار