فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

یاوه گویی ها از روی حقد و کینه فتنه گران ۸۸ است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: فتنه گران با حقد و کینه‌ای که از فتنه ۸۸ و نابودی داعش که تامین کننده منافع اربابانشان بوده، به یاوه گویی می پردازند.

به گزارش ذاکرنیوز، سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مصادیقی برای آیه شریفه «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» بیان کنیم، بی شک شهید همدانی یکی از این مصداق‌ها است، خاطرنشان کرد: وی کسی بود که قبل‌از انقلاب در رکاب امام خمینی (ره) بود و در راه پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد و بعد از آن نیز برای اینکه شر دشمنان داخلی و خارجی را از کشورمان بزداید، تلاش‌های فراوانی داشته و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشته است.


وی به مبارزه شهید سردار همدانی با گروه‌های ضدانقلاب و آزادسازی کردستان اشاره کرد و افزود: سردار همدانی با شروع جنگ تحمیلی به صورت تمام وقت، خود را در اختیار جنگ قرار داد و در اکثر عملیات و نبردها نقش به سزایی داشت.


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه نقش سردار همدانی بعد از دفاع مقدس نیز در خنثی سازی فتنه‌ها بالاخص فتنه ۸۸ بسیار پر اهمیت بوده است؛ افزود: شهید همدانی در فتنه ۸۸ مسئولیت سپاه محمد رسول الله را بر عهده داشتند و تهران را به ۵۰ قسمت تقسیم کرده و با سازماندهی بسیار قوی و خوبی که داشتند تمام نقشه‌های فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.


سردار مجیدی در ادامه صحبت‌های خود با تصریح بر اینکه یکی دیگر از اقداماتی مهمی که در کارنامه ایشان ثبت و ضبط‌شده دفاع از حرم آل‌الله و نابودی داعش بوده است؛ اظهار کرد: سردار همدانی با حضور در سوریه و تشکیل بسیج مردمی باعث شدند به قول خودشان سوریه‌ای که در حال هضم شدن بود را نجات دهند.


وی با بیان اینکه حال این یک امر طبیعی است که فتنه گران با حقد و کینه‌ای که از فتنه ۸۸ و نابودی داعش که تأمین کننده منافع اربابانشان بوده، به یاوه گویی بپردازند و اکاذیبی به ایشان و نظام جمهوری اسلامی نسبت دهند؛ خاطرنشان کرد: اما باید این را نیز بدانند که از خون ایشان هزاران سردار همدانی رشد کرده که هر لحظه آماده جان فشانی برای انقلاب، کشور و خاموش کردن فتنه گران هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار